Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Hej, Jag undrar om någon skulle kunna ställa upp på att skicka bilder antingen i tråden här eller per PM till mig på erat Subwooferpaket i babaget. Det jag vill ha bilder på är enbart Volvo orginal. Jag hittar inga bilder och skulle behöva det till mitt nästkommande projekt på V50an.
FiddeUBC skrev:Hej, Jag undrar om någon skulle kunna ställa upp på att skicka bilder antingen i tråden här eller per PM till mig på erat Subwooferpaket i babaget. Det jag vill ha bilder på är enbart Volvo orginal. Jag hittar inga bilder och skulle behöva det till mitt nästkommande projekt på V50an.
En arkivbild. Kan fota lite mer om du säger vad du exakt vill se.
Bild

Mvh Henrik
FiddeUBC skrev:Tackar. Är den dära optiskt matad?
Ingen som har fler bilder?
Jag kollar och tar lite fler bilder åt dig. Är det kopplingen som är av intresse?

//Henrik
Jag kollar och tar lite fler bilder åt dig. Är det kopplingen som är av intresse?

//Henrik
Tack gärna. japp det är det som är intressant. Jag trodde inte det skilde så mycket mellan V70 och V50 faktiskt men det gör det tydligen.
Craile, Vet inte om det går att göra det, det är ett fabriksmonterat tillbehör men man kanske kan köpa woofern som reservdel o köra en reload efteråt?
Det är rätt så trångt att komma åt. Men jag tog en bild på kopplingarna.
Om det kan hjälpa något.

Bild

//Henrik
Craile skrev:Kan man köpa till Sub paketet och installera det själv eller?
Är lite sugen på det till min!
Allt går väl men jag tror inte det blir så enkelt eftersom den inte finns som eftermonterat tillbehör.

//Henrik
Tack henka! Var sitter själva högtalarna nån stans? Sitter de i den dära slimmade lådan eller?

Jag ser att det finns en matning och sen MOST matning också tyvärr :(

För er andra som är intresserade varför jag frågar sånna här helt idiotiska grejer så är det ännu ett av mina klassiska idiot projekt :mrgreen: Mer info här bland annat. http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 35&t=36586
FiddeUBC skrev:Tack henka! Var sitter själva högtalarna nån stans? Sitter de i den dära slimmade lådan eller?

Jag ser att det finns en matning och sen MOST matning också tyvärr :(

För er andra som är intresserade varför jag frågar sånna här helt idiotiska grejer så är det ännu ett av mina klassiska idiot projekt :mrgreen: Mer info här bland annat. http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 35&t=36586
Hej

Högtalarna ligger i svarta lådan och steget brevid.

//Henrik

Ni gör verkligen en höna av en fjäd[…]

Jag förstår din känsla, jag kä[…]

Generator laddar ej batteriet

Gött, började hastighetsmätaren fun[…]

Hej! Tänkte ge mig på att byta kamrem o[…]