CarMan skrev:somsagt så är det ju dyra grejor när man lagar bilar, så vi får väll se om pengarna räcker till att lagaden eller ej.
men vad jag kan tyda av kortena så är A-stolparna inte flytade.
det är bara rambenen som viktihopsig, troligen drar man ut dom & då får man fjädertornen på rätt ställe (nog bara högen som sittern nån mm fel.)
sen kaparman & sätter dit nya ramben framför fjädertornen.
hjälpram & länkarmar, samt fjäderben & spindlar med lager är nog bara skrot.
styrväxeln sitter långt bak & kan ha klaratsig, därimot bör p-ändar bytas fast dom kan se hela ut (här brukar försäkringsbolaget sätta sig på tvären, dom vill inte byta saker som ser hela ut)
främrerör/kat kan eventuelt ha kröktsig.
Sen är det ju kylare, nya skärmar, ny huv, nytt kylarpaket, Sen har ju påsarna smällt, så det är ju byta. Bältesspännarna måste bytas, då de oxå är pyro. Är det passargearbag så måste instrumentpanelen bytas oxå.
Jag tror den blir inlöst. Med arbete lack och delar så är det nog mest ekonomiskt.
//Branx som iaf har varit med och riktat och lagat ett par nyare volvo bilar.