Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

hej dave.
är väl inte för tidigt?
tror du inte motionen göms undan, var in och tittade den ligger i ett betänkande troligtvis på obestämd tid?
isak
isak skrev:hej dave.
är väl inte för tidigt?
tror du inte motionen göms undan, var in och tittade den ligger i ett betänkande troligtvis på obestämd tid?
isak
Tja inget förvånar mig längre. . . Nej jag hoppas att skatten ses över, det går ju helt i linje med vår politik om mindre utsläpp. Intressant att detta inte kommit upp tidigare? Min nästa bil är planerad att bli en D5 av något slag så jag är mkt intresserad hur det går. Smart move o maila dem!

Dave
Så här svarar Margareta;

Hej
Jag vet inte var motionen ligger nu. Tyvärr får man räckna med att den just nu inte blir bifallen utan jag hoppas att miljögruppen och skatteutskottet jobbar vidare med frågan
Hälsningar
Margareta B Kjellin
poseidon skrev:Så här svarar Margareta;

Hej
Jag vet inte var motionen ligger nu. Tyvärr får man räckna med att den just nu inte blir bifallen utan jag hoppas att miljögruppen och skatteutskottet jobbar vidare med frågan
Hälsningar
Margareta B Kjellin

hehe det blir säkert inget utav det här, jaaa , politikerna svettas o jobbar säker stenhårt på det här...... NOT!

föressten, det där svaret hon gav os, var som en fjärt i rymden,
Ventiler 2.5 FT

Köpes insug/avgas ventiler till v70 -09 2.5 F[…]

Hej. Skulle vilja ha möjlighet att aktivera b[…]

AC fungerar bara på en sida

Styrningen av spjällmotorn för detta har[…]

AC problem V70 2016 D3

ECM skickar en signal till CCM när AC-knappen[…]