Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Vilket lag vinner elitserien?

Brynäs
6
15%
Djurgården
5
13%
Frölunda
5
13%
Färjestad
5
13%
HV71
4
10%
Linköping
2
5%
Luleå
7
18%
Modo
1
3%
Rögle
2
5%
Skellefteå
2
5%
Södertälje
Inga röster
0%
Timrå
1
3%
olafixar skrev:Då var Harju me 8)
Jaa, fattades ju bara annat.

Jag hade bokstavligen gåshud där jag satt i Coop i lördags. Fyyf**an vilken kille, 4mål och 1ass. Harju och Omark är en fröjd att kolla på. Vill inte att denna säsongen ska ta slut och dom försvinna..
Lule var inte så starka mot Djurgården.

3-0 efter 9 minuter i första perioden.
Luleås målvakt blev utbuad och tråkad av publiken att han var sämre än Salo. :wink:

Vem är Harju???? :wink: 5-2
camaro69 skrev:Luleås målvakt blev utbuad och tråkad av publiken att han var sämre än Salo. :wink:
Antar att de va luleås fans som buade mest oxå, de är väl ändå en bunt medgångssupportrar :lol:
Läge att sparka både sundlöv och materialaren. Även om nu Jämtin slog först så ska fan inte Sundlöv svinga tillbaka när dommaren redan gått emellan (syns tydligt på tv-klippet) och materialaren ljög ju och sa att han inte slagit jämtin så bort med honom med.
Har jämtin slagit Sundlöv först så tycker jag att det minsta man kan begära är avstängning resten av säsongen av honom också.

Men som sagt, sparken till både Petterson och Sundlöv. Petterson påstår att Jämtin kunde ha slagit ihjäl Sundlöv då han försökte gå till attack igen så "nödvärn" kanske det var och det lär ses som ok, men då skulle han inte ha ljugit om det sen.
camaro69 skrev:Lule var inte så starka mot Djurgården.

3-0 efter 9 minuter i första perioden.
Luleås målvakt blev utbuad och tråkad av publiken att han var sämre än Salo. :wink:

Vem är Harju???? :wink: 5-2
Alla kan väl ha en dålig match och inte så stort fel med det.. Salo är ju inte precis en dålig målvakt?? Sen ligger Modig bara 2 i målvaktsligan, så han är ju inte så bra. Inte för att Södertälje är bästa laget nu men han tog då revansch igår och höll nollan. :)

Harju....han som ligger 2a i målligan just nu, ledde den för några veckor sen.
Salo kommer väl att bli evigt ihågkommen. Ingen kan väl någonsin glömma hans insats mot Vitryssland.

Om Södertälje känns som en riktig värdemätare för Luleå. Så :roll: ??:-/

:wink:
camaro69 skrev:Salo kommer väl att bli evigt ihågkommen. Ingen kan väl någonsin glömma hans insats mot Vitryssland.

Om Södertälje känns som en riktig värdemätare för Luleå. Så :roll: ??:-/

:wink:
Jaa, Salo kommer alltid bli ihågkommen för den tavla. Men du menar alltså att Mattias Modig alltid kommer att bli ihågkommen för matchen mot Dif?? Jag förstår inte din jämförelse..

Läs igen.....Skrev jag det?? Jag hittar det inte??
Jag skrev ju just det att Modig tog revansch matchen efter och höll nollan, även om Södertälje inte är elitseriens bästa lag för tillfället.
Numer är elitserien så pass jämn så att alla lag slår alla.
Lugn, RoadKiller.
Nu drog du nog en förhastad slutsats beträffande Modig, och vad jag menade.
Modig kommer knappast bli ihågkommen för en mindre lyckad första period, bland en av matcherna i serien.

Jag citerade endast vad publiken skrek.
camaro69 skrev:Lugn, RoadKiller.
Nu drog du nog en förhastad slutsats beträffande Modig, och vad jag menade.
Modig kommer knappast bli ihågkommen för en mindre lyckad första period, bland en av matcherna i serien.

Jag citerade endast vad publiken skrek.
Sant, men jag förstod bara inte jämförelsen när vitryssland grejen kom upp. Plus att jag tyckte det var onödigt att trycka ner en ung målvakt som haft en grym säsong vara för att han spela dålig en period. Även om publiken skrek det.

Detta är den stora nackdelen med forum. En mening kan uppfattas på massor av olika sätt. I verkligheten ser man ansiktsuttryck, men hör tonläge m.m. Här läser man bara en text och får då själv tolka det. :wink: :)

Inge sura miner här inte, vi ska ta fjärdeplatsen, så är det bara.. haha :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 20
Oljebyte i Haldex

Hej. körde en sväng i normalkörning[…]

Möjligen kom den grå beläggningen […]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91