Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Thomas J skrev:Den går att ta bort men då försvinner funktionen med sekretesslur, alla i bilen hör vad som säjs i samtalen.
okej, hur? Finns det en kontakt så det är bara att slita ur skiten eller?
Du verkar väldigt irriterad på telefonen!varför köpte du bilen om du har så stora problem med ett extra tillbehör?köp en skoda istället så slipper dina gigantiska problem
Varför inte ett kontantkort?

Eller varför helt enkelt inte låta telefonen sitta kvar där den gör? Har du den avstängd så stör den inte dig mer än att den sitter jämte radion.

Jag har valt till telefon på alla bilarna och jag måste säga att det är något jag inte klarar mig utan! Har du provat den?
Användarvisningsbild
av camaro69
Tungt i-landsproblem. :wink: :lol:
av Fred
greeeken skrev:Kan vi inte bara försöka svara på hans fråga?

Det finns en mekguide tror jag på det andra volvo forumet. Kolla där
Frågan är redan besvarad! :D Kolla andra inlägget...

När frågan är besvarad är det väl ok om tråden spårar iväg lite...? :wink:

Mvh
/Fred
av Fred
greeeken skrev:Ja du Fred du vet själv hur det blir när det spårar ur :P
Så sant, så sant... :roll:

Nu insåg jag dessutom att Statsminister faktiskt ställt en följdfråga som inte är besvarad så du har helt rätt greeken, vi borde svara på den innan vi spårar vidare! :wink:

När jag mekat med de där grejerna så har jag aldrig lagt märke till någon ev. kontakt till sekretessluren men det borde ju finnas! Där sladden går ned och igenom plasten sitter en gummigenomföring. Bakom den försvinner sladden vidare in under centerkonsollen. Vart den tar vägen sen vet jag faktiskt inte men gissningsvis går den raka vägen till baksidan av telefonen.

Mvh
/Fred
Användarvisningsbild
av isak
hejsan.
det finns ett skarvstycke under mittkonsollen.
isak
Styrservo V70 2010

Du menar att han fick fel på den nya beh&ari[…]

Det där med att bränslepumpen går […]

Försök få tag på original n:[…]

Tjusigt! På den sista bilden kan man fr&arin[…]