Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Amli
JK24T skrev: Inget fel på lådan enligt Volvo men den rycker och härjar. Har fortvarande inte fått svar på det övriga.... ska kolla på Audi idag.
Att du inte bara fått lämna tillbaka din bil helt är ju ett mysterium. Jag har aldrig hört talas om någon som har haft så mycket strul med en ny bil som du. Är det inte uppenbart att hela bilen är kass? Har du försökt få bilen reklamerad och i så fall vad får du för svar?

Jag hade nog oxå kollat på andra bilmärken om jag haft så negativa upplevelser med mitt bilköp som du. Vad för Audi modell lutar det åt i så fall?
av JK24T
Bilen reklamerad i samband med senaste reparation, och ja, jag har verkstadens (Åf) medlidande.
Jag är mer än heltrött på hela situationen men håller mig för god för att offentlig smutstala och bära mig åt. Det finns ytterliggare lite tid för VP att göra ett snyggt avslut och jag vill ge VP en sista chans.

Audi, A4 ligger väl närmast till... provsitt en S-line stol när du får chansen :)
av JK24T
Saker och ting ser nu ut att lösa sig till slut.
av Amli
JK24T skrev:Bilen reklamerad i samband med senaste reparation, och ja, jag har verkstadens (Åf) medlidande.
Jag är mer än heltrött på hela situationen men håller mig för god för att offentlig smutstala och bära mig åt. Det finns ytterliggare lite tid för VP att göra ett snyggt avslut och jag vill ge VP en sista chans.

Audi, A4 ligger väl närmast till... provsitt en S-line stol när du får chansen :)
Skönt.

Jo, jag vet. Jag hade förra modellen av A4 med s-line paket. Jag kunde hitta en körställning som kändes skräddar sydd efter mig. Audis S-line stolar helt underbara.
Volvo 945 STARTAR EJ

då upptäckte dom att min inte få[…]

Det gör att motorn blir varmare snabbt nä[…]

Kylvätska till 740 b230f

Hej! Funderar på att tömma systemet d&a[…]

Brainys V60

Hej, Såg din föredömliga monter[…]