Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Loner
Miche_kna skrev: Tackar! Det var mycket bättre kvalitet på den du skickade! (B)
Trevligt :)
Miche_kna skrev: Då ska man bara se om man kan få hålen på rätt ställe... har ingen borrmall.
Kan inte vara så svårt att mäta sig fram till vart hålen skall vara :roll:

Personligen litar jag aldrig på mallar utan mäter alltid minst en gång oxå.
Miche_kna skrev: Man ska tydligen sätta något för originalbromsljuset också... har inget, men räcker det med den absolut mörkaste toningsfilmen man hittar?
Ja det följder med en svart tejp i originalutförande, det är ju till för att man skall få ett svart sammanhängande fält överst på bakluckan.
Nån gnällig bilinspektör kan iofs få för sig att man har ett bromsljus där om han kan utskilja nått rött.. Men då är det bara att säga att det aldrig varit inkopplat.

/L
av Miche_kna
Taxi! :-)-)

Ja, då får man komma över sin rädsla och sätta borren i bilen då! :)
av Teemu
skall vara på väg...
Användarvisningsbild
av Mats
Här låg monteringsanvisningen. R.I.P :D

Hoppas ni hann tanka ner den...
Senast redigerad av 2 Mats, redigerad totalt 0 gång.
av nevyn
kan inte någon göra så med pdf:en också?
Användarvisningsbild
av Loner
nevyn skrev:kan inte någon göra så med pdf:en också?
Göra vad med PDF:en? Antar att det är "min" pdf du pratar om?

/L
av åklagarn
får man inte med monteringsanvisningen när man köper vingen, eller hämtar ni på stan´?
Användarvisningsbild
av Loner
åklagarn skrev:får man inte med monteringsanvisningen när man köper vingen, eller hämtar ni på stan´?
Jag har oxå börjat undra, man får med anvisning när man köper.

En del lär väl ha köpt sina vingar på skroten, då V70N vingen är skruvad innifrån så tror jag faktiskt inte att dom är så lättstulna.
Inget man bara kan rycka bort som en tejpad/limmad 850 R-vinge t.ex.

/L
av Noodles
Kan det inte vara så att folk vill se hur lätt/svårt det är att montera den själv, innan de bestämmer sig? :)

Jag skulle gärna spana in dragkroksmonteringmanualen för att se om det är så lätt att montera som polarn sa, eller om man bör lämna in bilen - innan jag bestämmer mig. :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10
Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]

Tmap sensor på insuget? Alternativt egr som […]

Bump! Har även liknande problem! Finns det n&[…]

Funderar på att leta lite på skroten[…]