Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av olafixar
Brainy skrev:Olafixar: Skönt att se att det inte bara är jag som är ute och slirar med bilmärken som börjar på S istället för V olvo ;)
om du menar min 9000...så har jag den till och dra hästtransporten med 8) ...på bilden syns min arbetsbil...Skoda octavia 4x4 som jag lyckades köra fast med i fredags :-O) 60cm packad snö blev för mycket :lol:
Användarvisningsbild
av Brainy
Någon 9000 lyckas jag inte kisa fram på fotona, den kanske är översnöad? ;) Var Skodan jag tänkte på.
Användarvisningsbild
av halmstaden
RoadKiller skrev:Helt sanslöst så värdelöst väder det är här. :-(O) Kom lite snö i slutet på förra veckan, nu är det bara blött och slaskigt. ;-//

Tur man har starkt psyke annars hade det varit deprimerande att vara här denna årstiden. :D
Ja, att gå på stranden i snöblåst är ingen höjdare... men det får en att uppskatta somrarna på samma ställe ännu mer, helt klart :D :-)-)
av S.t.r.a.n.D
Jaa det är sant. Sommaren här är riktigt fin. Men den är inte sämre i Norrbotten bara för att vi har bättre vintrar, eller för att vi HAR vinter. :wink: Luleå ligger oftast i topp i solligan med Visby m.fl. :D
Användarvisningsbild
av olafixar
RoadKiller skrev:Jaa det är sant. Sommaren här är riktigt fin. Men den är inte sämre i Norrbotten bara för att vi har bättre vintrar, eller för att vi HAR vinter. :wink: Luleå ligger oftast i topp i solligan med Visby m.fl. :D
Jepp och när "Ryssvärmen" kommer...då blir det hett 8)
av S.t.r.a.n.D
halmstaden skrev:Det är något med västkusten, eller som vi säger; bästkusten... :wink:
Att det är något speciellt med västkusten?? Jaa det kan jag lovar... Det blåser HELA TIDEN, och jag förstår varför ingen här äger ett paraply... men vet aldrig vilket håll det regnar från, ibland nerifrån nästan. :D Jaa e inte bitter.. :lol:
Användarvisningsbild
av halmstaden
Haha, det är ingen dröm under vinterhalvåret förstås.. Här i uppsala har vi ändå 5-10cm snö och haft det ett tag, trevligt.

Får väl citera en ostkustare (kalmarbo) som var i h-stad i somras, skinande sol och ljummet vatten: "Jag måste erkänna, att när västkusten är som bäst, är den nästan lika bra som ostkusten" :lol:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ja det har kommit lite snö under natten, och det verkar fortsätta ett tag till.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]