Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av lukke
ser ändå fördelar med icelinken som t.ex. dockan och tillgänglig i sverige. för den som volvo säljer i sina butiker är nog onödigt svår att installera!
Användarvisningsbild
av Loner
Nån som kan posta en url till infon om IceLink:en?

/L
Användarvisningsbild
av _FrEdRiK_
Då måste väl jukeboxen landa på samma pengar. Om man ska räkna Adapter o Ipod med montering. Om man ska köpa allt från grunden.

Mvh Fredrik
Användarvisningsbild
av lukke
_FrEdRiK_ eftersom icelinken är komplett när du köper den så kostar den typ 1695 kr
Användarvisningsbild
av _FrEdRiK_
Okej fatta inte vad det var :) Typ Ipod adapter fast ett annat märke eller ? Hänger inte riktigt med ibland. Men jag måste ju ändå köpa en Ipod om jag nu inte hade än. hehe

Ända jag har är en Iriver på 1gb o den skulle jag nöja mig med om det funka.
Användarvisningsbild
av lukke
icelink är en ipod adapter av ett annat märke ja!
av NCR
Nu har jag ringt runt lite och vips, sänkte priset från 4700:- på Bilia (eftersom ingen MELBUS-kabel sitter dragen från fabrik i min bil) till 2500:- inkl lånebil hos "en annan" aukt verkstad i Göteborg.

Jag högg som en kobra på det priset kan jag tala om, det är fortfarande mycket pengar, men då får jag Volvo Orginal-grejor installerade i CEM:en vilket gör att det går att felsöka grejorna senare om nåt skulle gå sönder om några år.
av haxpet
Jag kanske har missat det, men hur installerar man en sådan här iPod i bilen (har en S60 -02 med en HU-603)

Jag vet att man behöver en iPod och en kabel som ska passa i något utag som jag inte hittar.

Finns de någon som kan förtydliga. Eller passar inte grejerana i min bil :cry: ?

Hej hopp, spela pop.
av NCR
haxpet skrev: Jag vet att man behöver en iPod och en kabel som ska passa i något utag som jag inte hittar.
Ermm..jo.. ja.....det är installationen av den kabeln vi pratar om här alltså... :roll: :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Jag förstår din känsla, jag kä[…]

Generator laddar ej batteriet

Gött, började hastighetsmätaren fun[…]

Hej! Tänkte ge mig på att byta kamrem o[…]

Verkar rent generellt vara dålig/obefintlig […]