Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MickeBergstrom
Just i denna stund står bilen i garaget på Bra ljud i bil här i norrköping och får sig en rejäl omgång..

Tanken är JLaudios framsystem med 6.5" och separata diskanter vid backspeglarna, ett 4-kanals kenwood steg på 600w och sen får ödet bestämma om det blir en låda med kenwoodbas i eller en med JL bas.. Ska bli grymt kul att lyssna på detta när jag väl hämtar bilen 16.30 idag :D

Kommer lägga in bilder på installationen. Det kommer dock inte vara något vräkigt bygge utan diskret och stiligt gjort.

Bilder kommer frammåt kvällningen :)
Användarvisningsbild
av MickeBergstrom
Laddar upp min pres. bild sålänge.

Här är hon utan bakrutetorkare då den var på lackering =)

Bild
Användarvisningsbild
av MickeBergstrom
Såhär såg bilen ut när jag köpte den.. Inte hänt så mycket med den än så länge.

Stänkskydd inhandlade och lackade i bilens färg.

Bild
Användarvisningsbild
av MickeBergstrom
Brainy skrev:Trevligt, ska bli intressant att se ljudinstallationen!
Som sagt inget vräkigt, det enda som kommer synas är förmodligen diskanterna och baslådan. :)
Användarvisningsbild
av Tomas88
Jo men det är helt rätt. Behöver ju inte ta upp halva bagageutrymmet för att låta bra. :wink:
Stilren snygg bil du har skaffat. De svarta fälgarna bryter av snyggt mot den vita bilen.
Användarvisningsbild
av MickeBergstrom
Tomas88 skrev:Jo men det är helt rätt. Behöver ju inte ta upp halva bagageutrymmet för att låta bra. :wink:
Stilren snygg bil du har skaffat. De svarta fälgarna bryter av snyggt mot den vita bilen.
Kul att du gillar bilen =) Jag föll ganska pladask för vit lack på v50 då jag såg det första gången.. Någon som har en liknande på garaget har jag sett fast R-design..

Kör vackert :-)-)
Användarvisningsbild
av MickeBergstrom
Måste bara smyga in en offtopic bild här på forumet, hoppas inte det gör något ? :oops:

Kärran jag kör runt i på jobbet :)

Bild
Användarvisningsbild
av MickeBergstrom
MickeBergstrom skrev:Just i denna stund står bilen i garaget på Bra ljud i bil här i norrköping och får sig en rejäl omgång..

Tanken är JLaudios framsystem med 6.5" och separata diskanter vid backspeglarna, ett 4-kanals kenwood steg på 600w och sen får ödet bestämma om det blir en låda med kenwoodbas i eller en med JL bas.. Ska bli grymt kul att lyssna på detta när jag väl hämtar bilen 16.30 idag :D

Kommer lägga in bilder på installationen. Det kommer dock inte vara något vräkigt bygge utan diskret och stiligt gjort.

Bilder kommer frammåt kvällningen :)
Bilder kommer när jag har tagit tag i en mekar-afton med kameran, då den verkar ha somnat efter en lugn period.....

Kan ta bild sen när jag kommer hem. Känn[…]

Svarar på min egen fråga https://www.j[…]

230fk går snålt

Japp stämmer jag köpt för 3" l[…]

Ja, det löste sig med att byta bränsletr[…]