Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ståhl
Brainy skrev:
Ståhl skrev:
Brainy skrev:Du bor i Mora men besiktigar i Rättvik?

Ser ju inte ut att vara några svåråtgärdade 2or i alla fall.
Dom är snällare i rättvik :wink:
Aha! Ja det rullar ju en del ölbilar i Rättvik ;)
haha ja :wink:
Som några innan mig sagt så är det ju inga monster kostnader som behöver läggas, detta är positivt. Sen att det skulle braka med avgasupphängningen va ju sot det med. Men det mesta kan nog lösas med en del svets en del verktyg och en del tid.
Användarvisningsbild
av Ståhl
eccy243 skrev:Påminner mig om när jag och farsan besiktade en PV 544 -61 åt en av farsans kompisar. När besiktningen var klar sa gubben: Jaha, då skriver vi ut arbetsordern! :D
hahaha :D :lol:
Ringve skrev:finns en del 140is runt siljan nu;)
Ja nog fan finns det de :roll:
cybermunk skrev:Som några innan mig sagt så är det ju inga monster kostnader som behöver läggas, detta är positivt. Sen att det skulle braka med avgasupphängningen va ju sot det med. Men det mesta kan nog lösas med en del svets en del verktyg och en del tid.
Nej det är ju inte det.
jafan, bara jag får komma in i verkstan så ska ni nog se att det mesta är fixat. :-)-)
Användarvisningsbild
av Ståhl
Jahaja, det händer saker här utan att ni vet om det.

har vart iväg å köpt mig en sproilans ny tuta då det visade sig att den jag hade var totalkaputt.
passade även på att köpa riktiga hjulmuttrar som passar lite bättre med mina svartmålade plåtisar som det ska på snobbringar på sen :wink:
Bild

och så har jag införskaffat ny torkarmotor med hela mekanismen till 140.
Dock vettefan om det passar :???:
Bild

Någon som vet om det passar ?
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 48
Pilot Assist - finns det olika?

XC90 2016 T8, min fungerar bara upp til 40km/h, ve[…]