Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Cicaro
skicka ner snön till stockholm för min skull va. blir så lugnt och skönt här så fort det kommer snö.. all trafik stannar för nästan alla har friktionsdäck eller sommardäck, alla bussar ställs in, tågen parkeras och det är ingen idé att göra någonting :D
Användarvisningsbild
av Brainy
Nu har det börjat snöa riktigt ordentligt här igen.
Cicaro: Ja i Stockholm var det ju helt bart tidigare idag! Sen uppland/västmaland/södermanland så var det fullt oväder.
Användarvisningsbild
av Severin
Jävla snöande!!
Blir å åka på ställ inatt när man ska ut å jobba, i fredagsnatt mot lör så såg det ut som det gör nu å jävlar va halt det va på E4:an blir som nån har slipat isen som blir på vägen, man ser snön lixom flyter på vägen
av Cicaro
tja vet inte vad som är bäst.. snö eller regn :(

sewe: då är det fan inge roligt att ut och åka.. så var det helgen den 3-4 januari söderut på e4an från stockholm satt i kö över 2 timmar och var bara tacksam att jag inte var 800 meter längre fram där det smällde... kör försiktigt om du ska ut ikväll :)
av S.t.r.a.n.D
Fyy f***an vad det har snöat hemma i helgen. Skotrarna(som inte används) är helt begravda under snön. Har väl skottat större delen av helgen(och servat bilen :P ), med glädje. Såå underbart med mer snö, efterlängtad.
av S.t.r.a.n.D
halmstaden skrev:Lite ont om den i halmstad kanske?
Helt sanslöst så värdelöst väder det är här. :-(O) Kom lite snö i slutet på förra veckan, nu är det bara blött och slaskigt. ;-//

Tur man har starkt psyke annars hade det varit deprimerande att vara här denna årstiden. :D
Användarvisningsbild
av olafixar
Några kubikmeter snö har man skottat i helgen...

Bild

Jag var tvungen och skotta fram bilen i morse...
Bild
av S.t.r.a.n.D
Jaa, det blev rätt mycket skottande. Kändes rätt meningslöst också att efter 2-3 timmar se att allt snöat igen en gång till. :)
Användarvisningsbild
av Brainy
Olafixar: Skönt att se att det inte bara är jag som är ute och slirar med bilmärken som börjar på S istället för V olvo ;)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Tmap sensor på insuget? Alternativt egr som […]

Bump! Har även liknande problem! Finns det n&[…]

Funderar på att leta lite på skroten[…]

Det börjar bli hög tid att bagageutr[…]