- mån 05 jan 2009, 23:00
Har inte tittat ut nånting för sommaren alls. SRF va det dålig uppslutning på i somras, får se hur det blir i sommar, inget bestämt än.
metalHJ skrev:Vi stog nog mest å vänta på Only For The Weak, är väl den som triggar oss mest 8) Va nog värsy på Peace And Love, då gick vi igång... lite väl kanske, men vi va ju längst fram 8) De spelningar jag va på under sommaren va ju bra, men som sagt, det ska va de äldre skivorna.Marlboroman skrev:Men InFlames har ju lidit av samma bekymmer under spelningarna i år, för mycket från nya skivan, men det är väl pliktskyldigast. Men ibland slår det lite fel ut, som... undrar var på spelningen på annexet där de startade spelningen med The Chosen Pessimist vilket väl inte vore mitt förstaval för låt att inleda med.Jag blev däremot ganska chockad, när man stod längst fram aspeppad till att börja rocka... Istället fick man börja hångla, vilket jag inte hade räknat med förrens in i mitten av koncerten :roll: Men jag fick mitt, så fort låten system kom hoppade jag högt och hjälpte grabbarna i mosh piten :mrgreen: vilken triggande låt det är. Och inte tala om trigger eller in search for 1.
Men faktum är att koncerten i annexet faktiskt var ganska varierad, och enligt min smak en riktigt bra spelning från deras sida. Dock lite chockande att dom INTE avslutade koncerten efter my sweet shadow, utan dundrar vidare... Jag var hur som hellst, kanonnöjd med spelningen! Däremot var spelningen på metaltown i sommras, rent för mycket "A sense of purpose". Fast vi hade trevligt ändå, hamnade jämte ett gäng skåningar som var riktigt glada i headbanging och höll god fart trots de nya låtvalen :mrgreen:
Ska du på SRF i sommar?
Har inte tittat ut nånting för sommaren alls. SRF va det dålig uppslutning på i somras, får se hur det blir i sommar, inget bestämt än.