Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Dags att dra upp den här gamla tråden igen :wink:

Inatt kom det några centimeter snö och det fortsätter komma, det ska snöa 2 dagar till... :-O)

Kanske jag kommer med några bilder sen, vem vet? :wink:

/Kalle
av S.t.r.a.n.D
Det låter underbart att det kommer snö hemma. Ska hem och köra skoter i helgen...

Det har faktiskt kommit snö här nere i Halmstad också. Ligger väl 1 cm snö nu men det är varmgrader så innan kvällen är det bara slask och blött.
av Cicaro
I stockholm ligger 1 cm snö nu och dom lovar regn hela dagen så man får uppmuntra sig själv med att jag flyttar norröver om 2 år...
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Vart flyttar du då? :)

Har kommit flera centimeter till nu och mer väntas 8)
Användarvisningsbild
av Brainy
Snöar på riktigt duktigt här med.

Skadeglad är jag också. Jag insåg i tisdags att jag flyttat till södern där man inte är van med snö då HSB körde runt med en vägsop på gräsmattorna för att få bort den lilla snön som fanns. Den snön som faktiskt skyddar gräsmattan från frost...
Nu har dom dock mycket snö igen på sina fina gräsmattor ;)
av metalHJ
Vräker ner hejvilt även här! Flingor stora som 5 kronor, och i mängder :) Bättre sent än aldrig? Även fast vi hade turen att få en vit jul här, så försvann det lika snabbt igen... Nu kanske det kommer för att stanna lite längre?
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Sopa gräsmattan på vintern!? :lol: På gatorna hade jag kunna tänka mig att de gör så :roll: Men på gräset.... ojoj säger jag

/Kalle
av Cicaro
Regnblandat glopp hela dagen ischamig... men kul att köra in hemma på parkeringen, bredställ i 10 km/h..

Någonstans norr om dalälven.. hälsingland någonstans troligtvis, mot frugans hemtrakter...
Användarvisningsbild
av ketto
Har nog kommit 20 cm här idag! Tydligen ska de komma mer nu efter 6 taget! Bara vänta och se då, annars visar de sig i morgon om de nu kommer senare ikväll/natt!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Välkommen ut i trafiken

Jag har kvar ett nytt expansionskärl, som &au[…]

Fast det är inte samma.

Läser du ut både aktiva och lagrade fel[…]

..pedalen sjunker när man trycker på […]