Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MoteX740
Never mind :P

Hittade rätt efter lite rotande i vadis, Tror det är Rätt iallafal, Ser ialalfal ut så :P

Bild

Nummero 10 på den här magnifika skissen :)
Användarvisningsbild
av MoteX740
Är det jag som är blind eller finns inte denna i -92orna ? För den finns inte på utnämda ställe i min bil :O
Användarvisningsbild
av Jocke S.
MoteX740 skrev:Är det jag som är blind eller finns inte denna i -92orna ? För den finns inte på utnämda ställe i min bil :O
Du har ju REGINA-systemet... :wink:
Användarvisningsbild
av MoteX740
Jocke S. skrev:
MoteX740 skrev:Är det jag som är blind eller finns inte denna i -92orna ? För den finns inte på utnämda ställe i min bil :O
Så den finns inte på regina då ?

Eftersom ja valde just regina i Vadis, då borde den ju inte finnas med där :P

Menmen, eftersom ja inte hittar den så stämmer det säkert :)

Varför ja ska byta är för jag har ju lite startproblem.. och ska byta allt annat, Fördelare rotor tändkablar tändstift och Impulsgivare, Så såg tänkte byta denna också, men om den inte finns så blir det ju bara billigare 8)

Tack för infon jocke :wink:
Användarvisningsbild
av Jocke S.
MoteX740 skrev:
Jocke S. skrev:
Så den finns inte på regina då ?

Eftersom ja valde just regina i Vadis, då borde den ju inte finnas med där :P

Menmen, eftersom ja inte hittar den så stämmer det säkert :)

Varför ja ska byta är för jag har ju lite startproblem.. och ska byta allt annat, Fördelare rotor tändkablar tändstift och Impulsgivare, Så såg tänkte byta denna också, men om den inte finns så blir det ju bara billigare 8)

Tack för infon jocke :wink:
Du ska inte lita 100% på VADIS... Tittar du på bilden, så ser du en "vanlig" tändspole (rund burk)...och jämför med tändspolen på din bil... ;-//
Användarvisningsbild
av MoteX740
ja de e klart :P Tack iallafal för hjälpen, Nu startar bilen efter lite andra nya delar :)
Visa din semesterbil(d)

Triumfbågens mega rondell minns jag fr&ari[…]

Jag kopplade in kontakt C på CEM och kopplad[…]

Nya skärmarna

Vad tycker ni??

Hej igen! Honat cylindrar bytt kolvringar och vevl[…]