Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av Anell
Ska lacka om inredningen, och är inne på alupanel tycker det är riktigt snyggt, men är även inne på lite mörkare typ titan, eller kanske tillochmed pianolack, som ni märker lite svårt att bestämma mig. Därför så ber jag er lägga upp bilder på hur ni har gjort för att göra er inredning snyggare. Tips och förslag är välkommna!

MVH Nicke
av sssljo
Anell skrev:Ska lacka om inredningen, och är inne på alupanel tycker det är riktigt snyggt, men är även inne på lite mörkare typ titan, eller kanske tillochmed pianolack, som ni märker lite svårt att bestämma mig. Därför så ber jag er lägga upp bilder på hur ni har gjort för att göra er inredning snyggare. Tips och förslag är välkommna!

MVH Nicke
Vilken modell? Var ska du pimpa? Är begagnat ett alternativ, på inredning eller delar?
av Anell
sry fan Tråden låg först i x70 delen så skrev aldrig de men har en c70-98. har ju träpanel just nu, det är väl just den som jag har tänkt lacka om. men vet som sagt inte i vilken färg än, så det är mest de som jag vill ha tips på.

MVH Nicke
Användarvisningsbild
av Nexus
Även om tråden låg i 85x70 delen så kan man ju inte veta vilken model det rör sig om :P
Vad har du för färg på bilen? Ibland kan det vara snyggt att lacka panelerna i bilens färg, själv föredrar jag "äkta" trä 8)
Användarvisningsbild
av eccy243
Finns ju original i aluminium och "svart valnöt". Dom tycker jag är snygga. Sen måste du självklart skaffa kromat knapp till handskfacksluckan, om du inte redan har det...
av Anell
Grammse skrev:Även om tråden låg i 85x70 delen så kan man ju inte veta vilken model det rör sig om :P
Vad har du för färg på bilen? Ibland kan det vara snyggt att lacka panelerna i bilens färg, själv föredrar jag "äkta" trä 8)

Ne de har du ju såklart helt rätt i. Bilen är silvrig.
V60 sliter däck bak

Generellt sett kan bussningar i dåligt skick[…]

Generator laddar ej batteriet

Säker på att det inte är en anslut[…]

sen kan man ju tolka media som om att affäre[…]

Tysta sommardäck V90

Köpte en V60 ultimate 23:a för ett par &[…]