Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av andreastords
Hur coolt var inte detta,
[youtube]SL6mqLyfz6c[/youtube] :-O)

Inte läst så mycket om iphone innan då jag tyckte den var stor och klumpig. men lite cool är ju den :D
kanske inget som passar i mitt vanliga jobb, men helgmobil ;)
Användarvisningsbild
av Sparkz
En i rallycrossteamet har en.
Verkar finnas hur mycket som helst till dom! Jag har provat ett sånt där labyrintspel där man ska rulla en kula mellan hål. Vattenpass/vinkelmätare, Bilspel... och en bromsbänk! Mata in bilens vikt och nåt mer, sätt fast den i bilen och ut och gasa så talar den om hur många hästar du har. Väldigt nära vad som står i pappren på en S40N.
Vad var det mer... Låt den lyssna på en låt i 10 sekunder så talar den om artist och titel.

Men inte rätt lur för mig, en gammal Nokia 5140 tål omild behandling, fukt, och svetsloppor i displayen. Edit: och den har också vattenpass!
Användarvisningsbild
av Gizz
Har haft min iPhone 3G med 16gb i snart 2 månader och är hur nöjd som helst. Enda grejen jag inte är jätte nöjd med är Telia som operatör men det funkar helt ok det också. Hade gärna fortsatt som kund hos Telenor.

Det finns som sagt en massa applikationer till denna luren. Mycket roliga applikationer är dessutom helt gratis.
Användarvisningsbild
av Nexus
det hade varit ännu häftigare om man kunde stoppa in tärningarna på riktigt i mobilen :wink:
då hade jag varit imponerad 8)
av Oskörning
Rätt läckert spel alltså. Har en sweet tooth för gambling ;)

Jag köpte en 16gb av en polare och låst upp den så jag kör 3 med fridata.
Mycket fin att surfa på.
Användarvisningsbild
av Ticken
Grammse skrev:det hade varit ännu häftigare om man kunde stoppa in tärningarna på riktigt i mobilen :wink:
då hade jag varit imponerad 8)
Det kan man, Grammse. Fram med mejseln och hammaren bara :)

/Turbo+
av blådåren
Hade ju varit bra om den kunde hantera mms också :roll:
Iaf utan att behöva skicka mms via mail eller ladda ner "fulvara" då det inte finns orig programvara för detta...
Den inbyggda kameran är ju också helt fantastisk i upplösning.... not..
av Cicaro
Är det någon som testat att dra en iPhone i golvet från nån meters höjd eller 1½?

Jag har alltid varit nokia trogen då dom klarat av den fysiska misshandel det innebär att vara telefon hos mig :roll: ...(3330; helt jäkla odödlig, ut genom bilfönster i 50 kmh, bada östersjön, bada diskho, tredjevåningen ner i betong på fyllan och villan, och 60 graders kulörtvätt med torktumling, enda som märktes var kulörtvätten som resulterade i att knappsatsen slutade glappa :-O) , telefonen ligger i bilen som nödtelefon... 6600; överlevde 5 år varav 3 i arbetet på virkeslager, lever än efter att ha fått en omgång med lödkolven och nu N81 som hitills överlevt att åka ner i stengolv från bardisken..)
Användarvisningsbild
av Gizz
Jag har tappat min iPhone ifrån skrivbordet ner i golvet. Inte några problem med det. Dock skulle jag vilja rekomendera att sätta på skyddsfilm på displayen för att slippa repor på den.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Gizz skrev:Dock skulle jag vilja rekomendera att sätta på skyddsfilm på displayen för att slippa repor på den.
Har haft den sen premiärdagen (stod o köade fint :D ) och jag har inte en enda liten repa på displayen. Har aldrig haft något displayskydd på den. Den blir helt enkelt inte repig! :D Det går även att se på t.ex youtube när dom drar nycklar, kniv osv över displayen.

Grå kanske är bättre, bara fä[…]

Är det en volvofälg?

Volvo v60 t3

Hej Idag hände någonting riktigt konsti[…]

Är Tesla Y verkligen på 360 l? J[…]