- tis 03 feb 2009, 12:05
Volvo V70II 2,5FT Summum, Solid Svart
Teknikpaket (HP stereo, active bending lights, nyckelfritt startsystem)
Bluetooth telefon
CD-växlare
Fast drag
Lastrumspaket (lastavskiljare, lastrumsmatta, fästpanel med krokar och sidonät)
Vinterdäck på alu-fälg
Skålade Gummimattor till kupé
Armstöd bak
Extra 12v i bagage
Detta gav jag 333 000 för, och då var det en beställningsbil och inte en lagerbil.
Summum och teknikpaket kostade 40 000, och så är vi alltså nere på samma pris som din (okej då, räkna bort 7000 för att du får en metalliclack), dvs du har inte fått mer rabatt än mig och då köper du en "dåligt" utrustad lagerbil som säljaren bara förlorar pengar på just nu.
ewiw skrev:HejEtt bra pris är vad man själv tycker är bra, jag beställde följande
Denna extra utrustningen med Vinterdäck med alum.fälgar volvo orginal,Fast drag, Volvo bluetooth, Lastrumsmatta samt skålade gummimattor Pris 25000:- + Bil Volvo V70 2.5 FT med Metallic lack Kinetic Pris 26800:-
Totalt priset är 293000:-
Vad tror ni är det ett bra pris ? på en lagerbil.
M.v.h
EWIW
Volvo V70II 2,5FT Summum, Solid Svart
Teknikpaket (HP stereo, active bending lights, nyckelfritt startsystem)
Bluetooth telefon
CD-växlare
Fast drag
Lastrumspaket (lastavskiljare, lastrumsmatta, fästpanel med krokar och sidonät)
Vinterdäck på alu-fälg
Skålade Gummimattor till kupé
Armstöd bak
Extra 12v i bagage
Detta gav jag 333 000 för, och då var det en beställningsbil och inte en lagerbil.
Summum och teknikpaket kostade 40 000, och så är vi alltså nere på samma pris som din (okej då, räkna bort 7000 för att du får en metalliclack), dvs du har inte fått mer rabatt än mig och då köper du en "dåligt" utrustad lagerbil som säljaren bara förlorar pengar på just nu.
Senast redigerad av 1 jhenrikj, redigerad totalt 0 gånger.