Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Vilken valuta skall vi ha i Sverige?

Krona
21
60%
Euro
14
40%
Användarvisningsbild
av Guligan
En egen "EMU-omröstning"...
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Det är tydligen inte bara Jag som röstar för att ha kvar kronan :wink: Visa er! :)
Användarvisningsbild
av Severin
~Kalle~ skrev:Det är tydligen inte bara Jag som röstar för att ha kvar kronan :wink: Visa er! :)
Du är inte själv kalle :-)-)
Användarvisningsbild
av Claes74
nää min svärmor bor i luxemburg och allt blev plötsligt väldigt dyrt när de bytte till euron menar hon, ett sek pris som omvandlas till 1,9 euro kommer nog snabbt att utjämnas till 2 jämnt.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Claes: Har hört samma från finländarna när de bytte till euron
Användarvisningsbild
av cybermunk
För Sverige i tiden!!
av S.t.r.a.n.D
Krona utan tvekan. Ser ingen fördel med Euron, förutom att man slipper växla pengar när man ska till ett annat EMU-land. Men så jävla jobbigt är det inte att det är värt att allt ska bli dyrare samt ett år av total panik i skallen när man inte har någon koll vad saker kostar eller vad man betalar för.
av Lövet
RoadKiller skrev:Krona utan tvekan. Ser ingen fördel med Euron, förutom att man slipper växla pengar när man ska till ett annat EMU-land. Men så jävla jobbigt är det inte att det är värt att allt ska bli dyrare samt ett år av total panik i skallen när man inte har någon koll vad saker kostar eller vad man betalar för.
Förutom ett skydd mot valutakursförändringar som är närmast förödande för svenska bolag?

Vilken färg det är på sedlarna i plånboken är totalt ointressant. Alla handlar ju med kort ändå.

Fast det är inte samma.

Läser du ut både aktiva och lagrade fel[…]

..pedalen sjunker när man trycker på […]

Koppla in Isudar carplay

Hade exakt samma problem. Hittade kablarna i golve[…]