Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

av ampe79
Tänkte bara snabb kolla om någon har lämnat in sin bil till Solna bilteknik för service och hur dom är,
täntke bara att dom ger mycke för en liten peng.

Mvh

Ampe
Om inte jag minns helt fel, så figurerade dom i något allvarligt konsumentovänligt, felaktigt beteende för några år sedan. Det var rätt mycket ordkrig i en lokaltidning här. (Mitt i Solna, tror jag den heter). Det pågick i några nummer. Dock minns jag inte hur det slutade. D.v.s. om kunden fick rätt, eller vad det nu handlade om.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Det finns en hel drös med trådar på forumet som handlar om Solna Bilteknik, sök på det så ska du se att du hittar något.

/Kalle
av ampe79
Ok jag har forskat lite och fått mer kött på benen och den firman suger, ringde och avbokade och när han frågade varför sa jag att jag både läst och hört om dom och cheferna, då sa han att dom bytt ägare men han vägrade svara på vad dom heter.
Riktigt dålig stil tycker jag faktiskt men men. Får bli en nice price på volvo.

Mvh
Ampe
av Travolta
Alltså jag har varit där en gång när min syrra skulle byta däck på sin bil. Ärligt, kommer aldrig sätta min fot där igen. Vilket jävla bemötande, tanten bakom disken måste skrämt iväg många kunder.... Vi bytte aldrig däcken där.
3G släcks

Hur många sim-kort finns i bilen? Två […]

1998 nissan micra k11 bensin.

Trasig Renault Scenic

Varit ute och grejat lite idag också. Kö[…]

Inkörning av ny V60 T6 2026

Vi bilägare skriver 2025-05-05 följande:[…]