Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av vetten
vetten skrev:Men Gud vad det tjatas om nått som redan är klart och utrett ?:-/
Ja :oops: Förlåt att jag blev lite vrång där ?:-/ Men det va ju fredagkväll och jag hade säkert tagit en liten whisky för mycket då som nu :mrgreen: men nu fattar jag "Hjulvridarn" och vad Du/Han menade med sitt "pm" till mej :roll:
Förlåt att jag va lite brysk där i svaret, men jag menade inte att såra eller reta upp någon :-)-)
För som optimist som jag försöker vara så hoppas jag att vi ALLA här på forumet är VÄNNER och bara vill hjälpa och få hjälp :mrgreen: Ja och sen har vi ju det formidabla "Klotterplanket" där vi kan ha riktigt kul :mrgreen:
ELLER :-)-)

PS. Nu blev jag sådär igen "Grammse" HeHe :mrgreen: DS.
av Hemulen
vetten skrev:
Ja :oops: Förlåt att jag blev lite vrång där ?:-/ Men det va ju fredagkväll och jag hade säkert tagit en liten whisky för mycket då som nu :mrgreen: men nu fattar jag "Hjulvridarn" och vad Du/Han menade med sitt "pm" till mej :roll:
Förlåt att jag va lite brysk där i svaret, men jag menade inte att såra eller reta upp någon :-)-)
För som optimist som jag försöker vara så hoppas jag att vi ALLA här på forumet är VÄNNER och bara vill hjälpa och få hjälp :mrgreen: Ja och sen har vi ju det formidabla "Klotterplanket" där vi kan ha riktigt kul :mrgreen:

det är lugnt som han sae! Har lärt mig att citera!Lyssnar på lagaga poker face, skurit råtobaken i fina strimlor,satt snuset på svettning så läget år lugnt! :-)-) Bara fortsätt med dina inlägg vetten! Du är som man säger "ta me fan" en en frisk fläkt1 :lol: Du behövs för att liva upp stämningen lite! Ska ju inte behöva bli ett tråkigt nördforum! (Oki offtopik men är det inte Grammse som är moderator och han verker tycka humor är något som hör vardagen till :lol:
Användarvisningsbild
av vetten
Hemulen skrev:
vetten skrev:

det är lugnt som han sae! Har lärt mig att citera!Lyssnar på lagaga poker face, skurit råtobaken i fina strimlor,satt snuset på svettning så läget år lugnt! :-)-) Bara fortsätt med dina inlägg vetten! Du är som man säger "ta me fan" en en frisk fläkt1 :lol: Du behövs för att liva upp stämningen lite! Ska ju inte behöva bli ett tråkigt nördforum! (Oki offtopik men är det inte Grammse som är moderator och han verker tycka humor är något som hör vardagen till :lol:
Man Tackar :mrgreen: och det där med Gramse så vet jag att han inte är moderator :-)-) Men :mrgreen: jag tror att han fattar vad jag menar :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Phantom
Du ska fortfarande reg.besikta dragkroken. Det är inget som är helt klart ännu, då Transportstyrelsen ligger efter med införandet med de nya reglerna gällande registreringsbesiktningar. Ingen kan i dagsläget verifiera eller dementera detta, enligt de kontakter jag haft med både SBP och Transportstyrelsen. Själv så reggade jag min dragkrok i onsdags :)
Användarvisningsbild
av isak
hej
hade ni väntat er något annat? vi lever ju i detta landet med dispanser mot EU! kommer säkert att ta lika lång tid att utreda som totalvikterna (bil & släp)? har EU länderna 4 500 kg- sedan flera år tillbaka.
isak
Högt motorljud

Har en helt ny T6 laddhybrid och upplever att moto[…]

Jag har Steg 4 i min V70 D4 AWD 2015. Om du vill h[…]

De som har problem med ombordsladdaren har kunnat […]

Ljud från koppling

Rasslar det lika om du trycker lite lätt p&ar[…]