- tis 27 jan 2009, 18:31
Men snart är det dags att börja sätta igång med trimningen.
Dock kanske det blir lite ändringar på setupen.
Funderar på om man kanske ska köra med singelweber med dubbla portar? Dock vet jag att dom är svåra att bestycka rätt.
Och troligtvis köra utan extraktorgrenrör, istället kapa av en liten bit av första biten av avgasröret och svetsa på 2,5" fläns där. Sen troligtvis så får jag en D-kam av en polare. så blir nog att köra med den.
Jag försöker hålla mig på sån liten budget som möjligt. Och få tag på fullflödesoljepump och alufördelare och stålkamdrev.
Går det att sätta dubbla stromberg på insug för dubbla SU? :|
Funk skrev:Jo KG har en J*VLA massa prylar.Ståhl skrev:man tackar för alla vettiga tips :DKG har.. kolla i listan nedan.
En del har rett ut sig i huvet åt mig nu.
Men var hittar jag en fullflödesoljepump då? :|
http://www.kgtrimning.com/KGTRIMNING162005web.pdf
Jag kan rekommendera KG, köpte en hel del därifrån för länge sedan.
/Thomas
Men snart är det dags att börja sätta igång med trimningen.
Dock kanske det blir lite ändringar på setupen.
Funderar på om man kanske ska köra med singelweber med dubbla portar? Dock vet jag att dom är svåra att bestycka rätt.
Och troligtvis köra utan extraktorgrenrör, istället kapa av en liten bit av första biten av avgasröret och svetsa på 2,5" fläns där. Sen troligtvis så får jag en D-kam av en polare. så blir nog att köra med den.
Jag försöker hålla mig på sån liten budget som möjligt. Och få tag på fullflödesoljepump och alufördelare och stålkamdrev.
Går det att sätta dubbla stromberg på insug för dubbla SU? :|
Garaget.org/st0hl
Orginal är för gubbjävlar!
Orginal är för gubbjävlar!