- tis 27 jan 2009, 17:02
detta kommer bli långt men men jo jag bor i ett område där tyvärr grannarna har blivit delade i två läger för cirka 1år sedan,för cirka 7 månader började mina problem trots att jag inte är inblandad men har många grannar på 1 sida då jag tillhör dom som bott här längst(7år) mina problem gäller till 99% bilarna,det började med min saab den fick punktering 3gånger vid olika tillfälle och vid ett tilfälle lossades mina hjulbultar(hade aerofälg med täck kåpa för bult) min fru upptäckte detta med våra barn i bilen,nästa bil min opel fick punka 3gånger vid olika tillfälle,min 960 fick käglan i ventilen stulen,och nu min 945 3 gånger punka 1 gång käglan väck men ventilhatten kvar på ,och idag var hela bakdäcket sönder skuret med kniv jag börjar bli smått förbannad och vet till nästan 99% vem som gör detta mot mina bilar men har inga bevis kollade idag möjligheten med kamera bevakning men det fick man inte då det är allmänplats fick veta av länstyrelsen att man kan få fängelse för olaglig kamera bevakning,,idag konfrontera jag den jag misstänker är skyldig men han nekar såklart men såg väldigt orolig ut när jag sa att jag har en kamera i mitt garage(lögn från mig)så nu undrar jag vad hade ni gjort i min situation då jag börjar bli lite trött på detta,kan man kanske göra hjulen/bilen strömförande eller något vis?? vad tror ni,,,,,,,,,,,,,,,,,ja det är ingen risk att idioten läser detta då han e mindre begåvad o kör opel :evil:
volvo v70 GLT 98
DODGE D250 POWER RAM V8,,,,,soppasnål:),,SÅLD
volvo s70 2.5se 98
STOLT SKÅNING,,,,,,,,SVERIGE EN LITEN DEL AV SKÅNE
DODGE D250 POWER RAM V8,,,,,soppasnål:),,SÅLD
volvo s70 2.5se 98
STOLT SKÅNING,,,,,,,,SVERIGE EN LITEN DEL AV SKÅNE