Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag saknar knappen framför spaken för att fälla in backspeglarna när jag vill parkera nära en vägg eller så.

Något tips??
Mrks skrev:Jag saknar knappen framför spaken för att fälla in backspeglarna när jag vill parkera nära en vägg eller så.

Något tips??

va då några tips? har du tappat knapparna man väljer höger eller vänster spege? (det är väll de ända knapparna som finns framför spaken man justerar speglarna med?
Eller oxå har han en instruktionsbok att läsa i :roll:
Ingen som undrar varför speglarna har felaktig vinkel mellan a-stolpe och spegelhus? Nu bildar glipan eller luftspalten ett V, vilket antagligen är bra ur luftmotståndssynpunkt. Men om spegeln hade gått parallellt med a-stolpen hade vi som kör S-80 sett "över" delar av bakluckan vid C-stolpen. Utan att behöva vinkla in glaset. Då hade det liknat mer en BMW 5-serie förståss //
~Kalle~ skrev:Jag kikade snabbt i min instruktionsbok idag och upptäckte en ny finess som jag har i bilen! T'nk vad det finns mycket i den boken!
Jag har nog läst min instruktionsbok från pärm till pärm 3-4 ggr....och det är 2-3 veckor tills jag får bilen ;=)
Laddbox

Håller med föregående talare. &Au[…]

XC70 2016

Tack. All info är uppskattad oavsett bra elle[…]

En ständig jakt på kapital verkar vara […]

Volvo 945 STARTAR EJ

Hur nollar jag felkoder utan obd2? Bara att lo[…]