Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Laell skrev:
Sweeman skrev:japp du tar bort spännarna, 3 över, 3 under, 2 på var sida, har du en platt mejsel så brukar det lösa sig när du ska på med spännarna igen, för att få av så bänder du från mitten! :)
:-)-) Hade du bytt till Biltemas strålkastarglas? Jag tyckte att jag läste någonstans att de är klarare än original, att det svarta på zibbelackeringen syns bättre?
jajemen de är biltema :) men köpte inte nya :P hitta på skroten hehe :P var så fräscha så!
Update igen då!

Bara bilder, inget nytt :/ eller jo.. add-on fram är borttaget inför vintern! :P

Har köpt mig en system kamera nu också så därav lite för många bilder :mrgreen:

Farsan som tyckte de vore roligt att plåta en bild på mig när jag bytte torkare (som dessutom inte passa då gubben köpte 745 bakrute torkare) :P
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

svårt att plåta när man kör :P

Då har man äntligen bytt belägg fram! innan trodde jag inte på rörtångens makt men efter idag när jag köpte en så är jag den evig tacksam!

fin fina belägg var det iaf ;P högra sidan till vänster på bilden och vise versa :P
Bild
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
mjo :) han var inte tvättad på 4 månader så :o så drog in han på gds hallen å avfetta 2 ggr, shamponera och på med wax it wet :) mycket gott resultat :) sonax wax it wet var fan så mycket bättre än turtle wax version..
blocket, turbo performance club, tradera typ, min front hitta jag på en skrot och läpparna på turbo performance club! men add-onet finns att köpa nytt men då är de glasfiber skit! ska vara äkta varan 8)
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64

Ja så skall det se ut som jag minns. Skadar[…]

OM RYSSEN KOMMER

Visst är det jobbigt när det blir tomt i[…]

Läckage kylarvätska

Vilken hjälte du är! Ser exakt likadant […]