Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Sevak
Hej andreas
Tack för tipsen. Vet att det blev mörkt där bak såg de när jag la in bilderna på datorn. Tänkte först sätta på sommar fälgarna med orkade ej bara för att knäppa lite bilder. Angående slut pris tror jag dessvärre att du har rätt men hoppas verkligen på 225-230 hoppas jag har tur och hittar rätt köpare.
av Sevak
Hoppas bara de som letar s80 vet vad som ingår i summum. Skulle vilja lägga in en länk på all utrustning som finns i summum. Någon som har någon sida man kan länka till?
Blir för mycket att skriva allt i annonsen. Hade jag letat en bil för de priset hade jag vetat vad som ingick i summum.
av Lövet
Problemet är att när såna här http://www.blocket.se/vi/19734737.htm?ca=11_s annonseras på blocket så blir din bil helt ointressant till det priset. 6000kr billigare än en bil som säljs av Bilia och dessutom har gått 850 mil räcker inte. Annonsera vid 220 någonstans så kommer telefonen att vakna. Du kommer med största sannolikhet inte få bilen såld till ett pris som ligger ens i närheten av vad Volvohandeln tar. Börja med att lägga dig 10% under så ska du se att det vaknar.

Argumentet att din bil har fått lackbehandling och har 18" fälgar håller inte . För den genomsnittlige köparen av en S80 2,5T Aut så är detta helt ointressant och därmed värt ungefär 0kr.
Användarvisningsbild
av Funk
Sevak skrev:Det gick bra tycker jag fick 220 000 för den.
Jag vill egentligen inte säga "vad var det jag sa", men..
-Vad var det jag sa ? No offence, men jag var tvungen.. :wink: ... Det är tyvärr bara att konstatera att bilaffärer ytterst sällen är bra affärer, och hoppas att det du köper istället blir rejält mycket billigare också...

/Thomas
av Sevak
Om du följt tråden på autopower skulle du se att jag haft rätt. När jag satte ut bilen sa jag att jag ej skulle gå under 220 tusen och jag trodde på ett slut pris på 220-225 tusen. Jag har ej varit aktiv här på jag rullar.
Välkommen ut i trafiken

Jag har kvar ett nytt expansionskärl, som &au[…]

Fast det är inte samma.

Läser du ut både aktiva och lagrade fel[…]

..pedalen sjunker när man trycker på […]