Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjompa
~Kalle~ skrev:bjompa: Det var väl meningen att du skulle posta i Tomas tråd eller? :wink:
Jo men de vart ju så gnälligt där, me hot om flytt osv... Men man ska ju inte kräva för mycke av bittra brünäsare
Brainy skrev:Nä, bjompa är smygsaabälskare...
Hahaha.. troligtvis, de närmsta saab ja kommit är väl scanian ja körde på jobbet ett par veckor.
Sen har ja faktist stått som ägare till en saab 90, men aldrig suttit i den, ja drog den på trailer till skroten å fick lite fickpengar :lol:

Så nu till de ja ville ha svar på... Vadå tyst? Varför ska ja vara tyst? Är de för att troja är så kass eller?
Användarvisningsbild
av TheBree
Just nu händer det inte ett j*fla skit på bilfronten...Jag kör med den till jobbet och borstar av snön på den ibland, har den i andra ärenden. I övrigt händer inte ett skit. Är på tok för bekväm för mekande när det är under +10 grader! :P

Men jag har fått mitt medlemskapsbevis så jag ska snart beställa hem grejer, bla USA-blinkers. Ska göra upp en fin lista någon dag.
Dock känns inte det akut eftersom jag troligtvis inte kommer byta dem före mars, kanske april...

Borde snart kolla oljan igen. De har ju en tendens till att dricka mycket olja vid kallt väder och mkt kortsträckor.

Kort sagt. Jag har tappat lusten helt :( . Tvättar, de gör jag ibland dock, så helt kört är det väll inte. Fast de vänder snart. De vet jag...Hoppas...
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Vad säger ditt vänstra knä då? :wink:

Jag fick ett par nya skidor i julklapp men jag har inte tagit mig tid att åka ännu :oops:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Nej det var jag inte. Är inte så mycket för skidåkning.
Men jag har fått det berättat för mig.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 38

@fjohan82 , Dags att byta på hemmaplan? Gjo[…]

Bilen är körd 20 000 mil. Vad säg[…]

Du ska mäta direkt på den svarta kablen[…]

Startar ej