- lör 03 jan 2009, 13:47
Förstår inte varför Volvo centralt skulle vara arga för att en återförsäljare har egna priser heller?
Cyberlelle: Vilken storlek på fälgarna valde du? Nu vet jag inte hur stor roll sånt spelar för dig, men "grytlocken" finns faktiskt både i 15" och 16" med något olika design. Eller valde du kanske några andra fälgar?
Jag tillhör dem som faktiskt tycker om dessa fälgar, men jag tycker att 15" arna ser ut som 14" pga designen på dem. Be att få kika i broschyren om du inte redan gjort det!
Ja, man kan beställa drivE med alla fälgar utom 18"
perhall skrev: Kan säga att Volvo är inte glada över att Bilia har en egen lista som har andra priser än Volvos (tror HP och intregrerade stolar kostar typ 500 mer, xenon 6500 istf 5900, met 7200 istf 6900, soltak 10500 istf 9900 etc), dels har den ännu mer fel än Volvos lista som också har en massa fel precis som ni skriver.För att barnarbete är förbjudet i Sverige :) Skämt åsidå så håller jag med dig att med de prioriterar väl andra saker just nu kan jag tänka.
Varför inte anställa två bilintresserade 14-åringar som håller koll på det där? När jag var 14 kunde jag alla detaljer och hade märkt fel direkt:)
Förstår inte varför Volvo centralt skulle vara arga för att en återförsäljare har egna priser heller?
Cyberlelle: Vilken storlek på fälgarna valde du? Nu vet jag inte hur stor roll sånt spelar för dig, men "grytlocken" finns faktiskt både i 15" och 16" med något olika design. Eller valde du kanske några andra fälgar?
Jag tillhör dem som faktiskt tycker om dessa fälgar, men jag tycker att 15" arna ser ut som 14" pga designen på dem. Be att få kika i broschyren om du inte redan gjort det!
Ja, man kan beställa drivE med alla fälgar utom 18"