Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

Alltså jag tycker det skulle vara jätteroligt med en träff.
Men inte lika roligt om jag skulle vara tvungen att köra genom halva sverige för detta.
Men visst kan jag tänka mig köra en bit om det kommer lite folk.
Som Kalle säger är det nog lite lättare till sommaren.

Ha ha. Föreställer mig hur det skulle se ut. Alla skulle ju få gå runt med namnbrickor där det står användarnamnet. Tomas88, Grammse, Kalle osv :wink:
Tomas88 skrev:Alltså jag tycker det skulle vara jätteroligt med en träff.
Men inte lika roligt om jag skulle vara tvungen att köra genom halva sverige för detta.
Men visst kan jag tänka mig köra en bit om det kommer lite folk.
Som Kalle säger är det nog lite lättare till sommaren.

Ha ha. Föreställer mig hur det skulle se ut. Alla skulle ju få gå runt med namnbrickor där det står användarnamnet. Tomas88, Grammse, Kalle osv :wink:

Bild

Något sånt? *asg*

/Turbo+
E bara dagen och tiden och platsen given så kan jag nog komma om jag har pengar till bränslet och annat som behövs.
Tomas88 skrev:Alla skulle ju få gå runt med namnbrickor där det står användarnamnet. Tomas88, Grammse, Kalle osv
Ja, eller inte så får man gissa sig fram ;-//

Så cybermunken är tillbaka på forumet igen :-)-)

/Kalle
Som trådskapare får jag ta på mig lite ansvar för att driva detta vidare, vilket jag vart dålig på nu :P Har varit körigt på flera andra punkter, så har inte haft tid att engagera mig för detta... Men tråden har ju inte väckt något rasande intresse, förrens nu.

Men skitkul att det ploppat upp lite diskussioner, ett tag verkade ju tråden helt stendöd och intresset för lågt för att det vore rimligt att driva vidare något! Men nu verkar det ju finnas lite hopp om att jag skulle kunna få träffa mina forumsvänner samlade med sina pärlor :wink:

Skoklosterträffen som nämndes ovan var något jag personligen tände till ordentligt på, så mycket bättre miljö är svårare att hitta... och "relativt" centralt i vårt avlånga land! Ingen som känner någon från de nämnda forumen?
~Kalle~ I AM BACK :D jodå. Jag skulle faktiskt föredra om vi slog oss samman med 240 o TPC och köra på någon enorm träff på enorm plats, då kan dom inte komma och klaga på lite yta, har tyvärr ingen ide om plats.
Högt motorljud

Har en helt ny T6 laddhybrid och upplever att moto[…]

Jag har Steg 4 i min V70 D4 AWD 2015. Om du vill h[…]

De som har problem med ombordsladdaren har kunnat […]

Ljud från koppling

Rasslar det lika om du trycker lite lätt p&ar[…]