Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

wissel skrev:
VolvoXC90 skrev:
wissel skrev:Hej V xc90, bor du i Stockholm ? Titta förbi så läser jag gärna av dina felkoder....kostar 0:-
Jag hade gärna gjort det om jag bodde i Stockholm, det hade varit perfekt!! men jag bor i Göteborg :( :(

Du skall inte vara ledsen för att du bor på framsidan....har själv bott i GBG för mååånga år sedan o trivdes alldeles förträffligt.... :-)-) :-)-)

Framsida och framsida. Alla ggr jag har varit i Göteborg har det regnat :twisted:
wissel skrev:
VolvoXC90 skrev:
wissel skrev:Hej V xc90, bor du i Stockholm ? Titta förbi så läser jag gärna av dina felkoder....kostar 0:-
Jag hade gärna gjort det om jag bodde i Stockholm, det hade varit perfekt!! men jag bor i Göteborg :( :(

Du skall inte vara ledsen för att du bor på framsidan....har själv bott i GBG för mååånga år sedan o trivdes alldeles förträffligt.... :-)-) :-)-)
Så sant så sant..... Men jag ville inte skryta om vårt härliga Göteborg :D :-)-)
VolvoXC90 skrev:
Tack så jättemycket!!! Det var jättesnällt!

Det blir lite långt att åka :)

Men tack ändå!!
Jag bor i Göteborg och kan läsa ut koderna åt dig bara jag får nyktrat till efter nyårsaftonen.. PM:a ditt nummer så hör jag av mig.

/Thomas
Nu har jag fått kanon-hjälp att läsa av mina felkoder :D
Det visade sig vara Bromspedalens pedallägesgivare med felkod BCM0103.
Frågan är nu var denna sitter i min bil, någon som har bilder var den sitter och hur den ser ut så är jag mycket tacksam!!

Tack på förhand/
Polestar 5

Är Polestar 5 och ES90 samma bil under skale[…]

Varierande laddtryck Volvo 940

Ja och om den glappar så är det vä[…]

Olika typer av växellådor

Till brorsans S60 T5 köpte jag ett kit fr&ari[…]

Volvo 440 Överhettar

Hej min 440 med renault motorn går varmt enl[…]