Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
vad du gör saker med bilen, jag skäms snart,har ju inte ens orkat tvätta min :oops:
och igår så kom man inte in i bakdörrarna. det hade frusit lite :roll:
är det glykol eller något annat i hinken :wink:
snyggt med alu och stänkskydden äger :-DD
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ja jag har gjort en del på senaste tiden.
Men i och med att jag inte vet hur länge sedan det är gjort så känns det lika bra att göra de.
Och ja, man kan ju undra vad förra ägaren hällt i, men det var i alla fall sån grön vätska som var i kylsystemet. Nu är där däremot ren och fräch etylenglykol :)

Dörrarna ja. Det är ett helvete. Jag har smort in mina lister med listskydd men likt förbaskat vill det fastna lite.
Har hört man kan använda glykol på listerna mot frysning. Kan ju ta lite av den gamla :wink: .... eller inte.
Grammse skrev: snyggt med alu och stänkskydden äger :-DD
Tackar!
Användarvisningsbild
av Nexus
men det var inte listerna som frös utan låsmekanismen, gick inte öppna varken från in eller utsidan så ungarna fick krypa in i bilen så nu måsta jag tvätta invändigt oxå SUCK :( Men idag fungerade allt som vanligt igen :D
Användarvisningsbild
av Tomas88
Jo vet bjompa :(
Nästan så man har lust att lägga på sommardäcken. Fast i morgon skulle de visst bli lite snö. (Som är borta i övermorgon)
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 137
Fjäder dörrlås

Hej, Det finns tillverkare av dessa fjädrar o[…]

Jag vet inte hur det är med golvet. Det ä[…]

Fjäderbrott xc70 2016

Båda mina bakfjädrar gick av rätt […]