Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

haha så klagar du på mig som sålde 960 det e allafall en volvo du körde ju golf (B) (B) (B)verkligen imponerad på dina plåtkunskaper.tråkigt att det gick så efter allt jobb du lagt ner ,,,lider med dig
metalHJ skrev:Fick ett bud på bilen idag, och nappade således på det! Mer och mer inser jag min förlorade gnista för just den bilen och all skit som har varit med den bilen har helt enkelt genererat att slag i stora plexus och hur jag än vänder på det lyckas jag inte komma fram till någon rättvis lösning för min egen vinning. Allt mycket begrundat på de sänkta marknadsvärdet på relevanta Golfar... Jag får helt enkelt lära mig av ett riktigt bakslag, och vara mer vaksam nästa gång jag sätter tänderna i ett projekt.

Some times, life sucks! :(
Jag förväntas tydligen säga grattis på födelsedagen trots att inte en jäkel här grattade mig i tisdags ;)
Skämt å sido. Stort grattis på födelsedagen!

Även om det känns lite tungt så kanske du innerst inne kan tycka att det är skönt att vara av med bilen? Nu får du ju dessutom chansen att fortsätta köra volvo :)

mvh
Anders
Well, ni är guld värda här inne på forumet :-)-)

Tack för all uppbackning jag fått... Enda vettiga lösningen var att lägga bilen bakom mig, trots stora ekonomiska förluster! Vissa lär sig den hårda vägen i livet och jag får nog ranka mig själv till den skaran snart :)

På återseende med nästa projekttråd, som förhoppningsvis blir en Volvo :wink: Dock vet jag inte när, då mycket annat i livet prioriteras just nu! Men jag är naturligtvis fortsatt verksam här inne på forumet, som innan :wink:
Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sin[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]

Potentiellt bromsproblem

Hej, har nog en bil som skall återkallas men[…]