Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av *pettson*
svennek skrev:Jag har exakt samma problem med min 850-93a med fläkt som går hela tiden. Så jag e riktigt nyfiken på hur det går för dej och om det räcker att byta fläkten bara
Om fläkten fungerar som den ska.. MEN inte går att stänga av så får du byta fläktmotståndet.
av *pettson*
svennek skrev:Fan va gött.... Byte motståndet i dag och nu funkar fläkten perfekt :D
Kalas.. då har du sparat några verkstadskronor där..
av doubleuu
Har inte haft tid att hämta ut paketet förrän idag, har jobbat över hela veckan.
Men men, nu sitter fläkten där på sin plats i alla fall, den låter fruktansvärt fint, ett lätt susande i jämförelse med jetplanet som satt där innan.

Löste inte nåt problem tyvärr. Blir till att inhandla ett fläktmotstånd på måndag.
Vart sitter motståndet någonstans?
av *pettson*
doubleuu skrev:Har inte haft tid att hämta ut paketet förrän idag, har jobbat över hela veckan.
Men men, nu sitter fläkten där på sin plats i alla fall, den låter fruktansvärt fint, ett lätt susande i jämförelse med jetplanet som satt där innan.

Löste inte nåt problem tyvärr. Blir till att inhandla ett fläktmotstånd på måndag.
Vart sitter motståndet någonstans?
strax till vänster om fläkten instucken i luftkanalen
av *pettson*
doubleuu skrev:I luftkanalen... Måste jag ta bort fläkten igen alltså?
nej men handskfacket.. den sitter INSTUCKEN i luftkanalen.. inte inuti den.

@fjohan82 , Sett det där med mattorna p&arin[…]

Hej alles ! Har de senaste åren fått b[…]

244 - Bälte bak

Det är unf-gänga där. (Fingäng[…]

Vårda v90 2025

Underredsbehandling (och självklart hå[…]