Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Ja du Tomas88 det e inte lätt alla gånger att se vart man gör sina misstag :) Själv undviker jag helst att Citera om det inte är någe spec jag vill kommentera då använder jag det för att markera.
Jo jo men det e lagom irriterande att det inte går att bara svara enkelt på föregående inlägg UTAN att det skall citeras
Åter till ämnet!

I helgen hoppas jag att få en del gjort. eftersom det bara är 1½ vecka kvar till besiktning så måste jag få en jävla massa gjort.
Måste riva ner hela intstrumentpanelen för att komma åt att byta "axlarna" som torkararmarna sitter på, då dom gamla som sitter på nu är den ena av och den andra är ihopsvetsad med en m8. :|

Hoppas med det att det blir en massa bilder i helgen. :-)-)
Lycka till med torkarna :D

Tomas88:
Det jag menar i mitt tidigare inlägg är att det finns dom som inte sett den rutan utan använder citerings knappen varje gång som ska svara på ett inlägg.
Nu jävlar händer det saker! :P :P :P
Idag har jag fixat dit torkarna så dom funkar, dock fick jag lov att göra lite specialare för att få dit dom men funkar gör det.
Satte ochså på en shyst växelspaksknopp. :-)-) Sen så började jag fixa med främre tvärbalken som inte finns.

Bild
Torkarna ditsatta, funktionstestade och klara.

Bild
Växelspaksknopp. Såntdäringa bling bling.

Bild
Och såklart främre tvärbalken som inte finns. Blir nu ist ett rör som går rätt över där ist.

Bild
Bjuder på en kall helhetsbild också.

Mer bilder och mer roliga saker imorgon! :wink:
Användarvisningsbild
av Ståhl
Tomas88 skrev:Roligt när det händer saker. Kör hårt! :)
:D ja det tycker jag också.
Och köra hårt är det minsta jag gjort idag, skulle köra ut från gropen och in i vanliga verkstan igen idag. passade på och leka lite såklart...tro inte fan då att jag lyckas parkera bilen långt upp i snön och i samma vända hoppa över en stor snövall.
Bild på dagens bästa bravad kommer sen! :lol: :lol:
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 48

Felkod på en abs-sensor beror knappast p&ari[…]

Min erfarenhet med just dem kompressorer och ljud […]

finansiera V90

Tveksam om Volvofinans har sånt upplägg[…]