Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
lol inspekterade bilden på x ljusen lite mer nu och ser att du har samma fel på regskylten som jag hade naggad i kanten under J.
Användarvisningsbild
av Volvo 144DL - 74
Det där med nummer skylten... vart lite närgången en snödriva :oops:

Bild
Nu har jag köpt ett 3:e x-ljus samt kopplat in p-ljuset. Vart riktigt snyggt.

Bild
Nu börjar bilen att ta form^^

Bild
Och slutligen en liten ljusbild :D Nu ser man vart man kör även när det är mörkt ute :twisted:

Men nu är alla (hjul) klappar till bilen klara
Användarvisningsbild
av Nexus
är inte x-ljuset i mitten samma som de andra? det bländar inte lika j*vligt :lol:
sen ser det faktiskt lite kul ut med lysena nere på störfångaren,folk undrar nog vad det är de möter :wink:
Användarvisningsbild
av cybermunk
Varde ljus under hjul.
Användarvisningsbild
av Volvo 144DL - 74
nej det är samma x-ljus på alla, däremot så kanske det i mitten bländar lite annorlunda... skall vinkla dom rätt:)

Några kommentarer av kompisar:
* Oj det ser ut som en rullande julgran
* Om jag möter en sån där på vägen skulle ja bli skit skraj

Men det ger en skapligt bättre ljusbild med extraljusen. snyggt är det också.

Men vad var det som var sagt angående ljus? Den som har mest när han/hon dör vinner?
Gäller det bara x-ljus eller lampor överhuvudtaget?

God jul på er alle sammans, jag blir borta ett tag. Skall till Tibro idag åter imorgon/sent i natt :twisted:
Användarvisningsbild
av Nexus
Volvo 144DL - 74 skrev:
Men vad var det som var sagt angående ljus? Den som har mest när han/hon dör vinner?
Gäller det bara x-ljus eller lampor överhuvudtaget?
Det var bara något jag kastade ur mig som vanligt :oops:
Användarvisningsbild
av Volvo 144DL - 74
när jag kom fram till Tibro igår så trodde min faster att det var ett ufo som kom åkandes på upfarten :shock:

Men däremot så börjar nog generatorn på att bli ansträngd, menar med 3st x-ljus o stereon, neon, slutsteg osv. Man märker t.ex varje gång basen slår så pulserar alla lampor t.o.m. x-ljusen :twisted: Skall det vara skall det vara odentligt^^
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Acproblem Volvo 940 -98

Kompressorm går (gick) igång för[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har

Motorbyte Volvo 240

Jag har gjort ett ""hittepå" […]