Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Apropå x-ljusen så e det Biltema 129:-ors dim/extraljus. det är vad jag kommit underfund med i alla fall då dom låg i förpackningen.
Grammse jag har ägt bilen i ca 140 mil/1 månad. och har hittills bara bytt ljudet i den.
Jag funderar dock på att byta plats på Antennen då den nu sitter på Bakre stolpen men funderar på att flytta upp den på taket detta för att jag eventuellt kommer montera en CB i bilen. Och vill ha dom snyggt linade.
Saker som kommer hända med bilen den kommer bli "lite nyare" nya regskyltar, och även få lite större (bättre) lysen
Vet inte vad den heter har någon bättrings penna ligger i bilen. men vet inte vad det står på den.
cybermunk skrev:Saker som kommer hända med bilen den kommer bli "lite nyare" nya regskyltar, och även få lite större (bättre) lysen
härligt nu börjar det arta sig :D
Jag kommer ENDAST nytto förbättra bilen alltså inte slå på 17" och annat som bara är till ingen nytta när fordonet skall köras i skogar, eller skall köras till fiskeplatser.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21

Jag testade att blanda lite olika procent i min 73[…]

Framvagnsbalk Volvo 240

👍

Mät över batteriet, koppla ur VOC och m&[…]

@rylle , en kommande uppdatering är bekr&aum[…]