Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av kez_style
TheBree skrev:Riktigt snygg!

Om jag skulle köpa Volvo så skulle jag köpa S80, nya modellen givetvis!
Det gör du rätt i! Har faktiskt haft 9-3 SS aero - 2003, 9-5 aero kombi - 2004 (pappas c-bilar) också innan... du kommer känna dig någorlunda hemma trots allt :) Bara synd att 9-3as informationsdisplay försvann i samband med faceliften interiört... :(
XC90_Executive skrev:Snygg bil!
Tack! Har inte du några bilder på din S80 Executive?
Användarvisningsbild
av TheBree
kez_style skrev:
Det gör du rätt i! Har faktiskt haft 9-3 SS aero - 2003, 9-5 aero kombi - 2004 (pappas c-bilar) också innan... du kommer känna dig någorlunda hemma trots allt :) Bara synd att 9-3as informationsdisplay försvann i samband med faceliften interiört... :(
Både Volvo och SAAB är ju fina bilar! Synd bara att nästan alla inbitna Volvo-ägare är så negativa till Saab. Inte fördomsfull det minsta där va?! :P

Köpte du den helt ny eller?
Användarvisningsbild
av kez_style
TheBree skrev:
kez_style skrev:
Både Volvo och SAAB är ju fina bilar! Synd bara att nästan alla inbitna Volvo-ägare är så negativa till Saab. Inte fördomsfull det minsta där va?! :P

Köpte du den helt ny eller?
Självklart är Saab fina bilar också... men När 9-3an blev mera opel i samband med faceliften invändigt och när 9-5an fick det fula interiören och hur man såg att Saab inte var Saab sårade mig och fortfarande är det tråkigt hur en såpass fin bil kan "degraderas".
Bilen köpte jag helt ny efter beställning och fick vänta från mars till oktober någon gång. Ångrar inte det minsta! Att köra känns den lyxigare än min BMW ??:-/
Användarvisningsbild
av opA
Växellådan har en förmåga att krasha på de nya S80:na. Kusins far hade en -08:a förra året som växellådan krashade efter några hundra mil.. lämnades in och byttes men den krashade igen då tröttnade han på S80:n och köpte en V50.

Har två polare som den även krashat på med.. även dom sålde sina bilar men övergav dock Volvo för en Saab och en BMW.

Så se upp för det.. annars en mycket snygg bil ;)

Kan ta bild sen när jag kommer hem. Känn[…]

Svarar på min egen fråga https://www.j[…]

230fk går snålt

Japp stämmer jag köpt för 3" l[…]

Ja, det löste sig med att byta bränsletr[…]