Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
Finns inte så många butiker att handla på här i Arboga så jag passade på när jag ändå var till Västerås och Jula, men jag får leta vidare. Förhoppningsvis åker jag förbi en meca snart!

Lite värme gjorde underverk för fronten, av bucklan syns nu knappt någonting längre. Så jag kör över vintern och avgör sen hur jag ska gå vidare.
Aerodelen passar även på denna front, men jag tror den får ligga kvar till våren. Vi får se!

Besöket hos svensk motoroptimering gav exakt det resultat som jag önskade, så jag är riktigt nöjd och kör runt med ett litet småflin ;)

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Tomas88
Så nu är alla tre Saabarna chippade?

Du som nu har lite erfarenhet av chipp. Vad säger du, har du märkt något fel som skulle kunna ha uppkommit pga. chippning?
Kör du på 95 eller 98 oktan?
Användarvisningsbild
av Nexus
Brainded skrev:Finns inte så många butiker att handla på här i Arboga så jag passade på när jag ändå var till Västerås och Jula, men jag får leta vidare. Förhoppningsvis åker jag förbi en meca snart!

mvh
Anders
Har de inte bilvårds produkter på ÖB :wink:
sväng in till "storstan" ,här finns meca och en drös olika tillbehörs firmor 8)
Användarvisningsbild
av Brainy
Dekalen ditklistrad.

Bild

Men jag gillar verkligen inte dem i skrivstil :cry:
För en oinvigd så är det inte lätt att se vad det står för något om inte bilen står parkerad.
Nåja, får se hur länge den får sitta på. I alla fall över semestern, lite reklam lär jag ju göra ;)

Ja, torkarbladet saknas, det ligger här brevid mig.

mvh
Anders
Jag funderar själv på att åka ner till en butik och se om inte dom kan ta och trycka upp Jag rullar dekaler i en stil jag gillar :D För varken den trycktextade eller skrivstillade gillar jag
Senast redigerad av 1 cybermunk, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 78

På din övre bild har jag åtminsto[…]

Koppla in Isudar carplay

Tyvärr finns det inte där heller på[…]

Har varit i kontakt med Volvo i dag igen (4ggr) , […]

Ligger RTTI nere fortfarande min har inte funkat p[…]