Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Japp, jag hoppas vagnen bli bra. Jag har dessutom väldigt bra pris på diesel via åkeriet jag jobbar på, så en diesel känndes naturligt att välja. Bilen hämtas antingen på Torsdag eller Fredag.
Jag var ute hos handlaren igår och tog lite bilder innifrån bilen.
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

En annan upptäck jag gjorde är att man har ändrat utformningen på emblemet i ratten på r-design.
Nu har man en kromad list runt om vilket man inte hade innan.
Gamla rattens emblem.
Bild
Och det nya.
Bild
av jumu01
[quote="FiddeUBC"]Japp, jag hoppas vagnen bli bra. Jag har dessutom väldigt bra pris på diesel via åkeriet jag jobbar på, så en diesel känndes naturligt att välja. Bilen hämtas antingen på Torsdag eller Fredag.
Jag var ute hos handlaren igår och tog lite bilder innifrån bilen.
Bild

Rattmuff redan FiddeUBC :shock: då har du väl köpt keps också!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: (lite halvtaskig passform förklara ju tejpningen,var fanns den på Volvos beställningslista???) :lol: Du hittar säkert något bättre på OK/Q8!!

GRATTIS till din nya bil efter allt strul du haft med beställningen av den, men det är som: den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge!

Hoppas den uppfyller dina förväntningar!!
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Jumu01 haha ja den var kul.
Imorron hämtas bilen :D bilder kommer då.
Jag vet i vart fall vad jag ska göra till helgen, frågar en tjej så vet jag inte däremot. :mrgreen:
FiddeUBC skrev:JJag vet i vart fall vad jag ska göra till helgen, frågar en tjej så vet jag inte däremot. :mrgreen:
Frågar en tjej så har du precis hämtat en snabb kombi-bil med fällbart baksäte så man får ett stort bagageutrymme! :wink:
av jumu01
XC90_Executive skrev:
FiddeUBC skrev:JJag vet i vart fall vad jag ska göra till helgen, frågar en tjej så vet jag inte däremot. :mrgreen:
Frågar en tjej så har du precis hämtat en snabb kombi-bil med fällbart baksäte så man får ett stort bagageutrymme! :wink:

Spara plastskydden också, kan komma till användning då det brukar bli lite "solkigt"!!! :wink:
Bromsbelägg

Skulle också köpa ate, erkänt bra.

Motorbyte Volvo 240

Underdelen på en kontorsstol fungerar bra so[…]

Vad intervallen är vet jag inte men som Erik […]

Sitter fjädrarna rätt. Hade samma prob[…]