Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Igår var det nära på sammanbrott totalt....

Var hemma hos min flickvän och hade parkerat min bil..
Vi skulle ut en sväng med hennes bil 855 glt...
När vi kommer ut så står det två ungjävlar och lastar min bil full av snö...
När dom blev upptäckta så fick dom riktigt bråttom.

Jag var ju helt rasande så klart men lät dom springa... Men min tjej kuta efter och gapa på dom!
När vi kom tillbaka så var snön borta förutom det dom lasta upp på taket...

Höll man på med sånt när man var liten? Nu snackar vi 10-13 års ålder...
Jag kan inte minnas att man gjorde det iaf...
:lol: det var ju ganska oskyldigt mot vad ungarna brukar hitta på men ändå jävligt för den som råkar ut för det.
Jag var ganska busig i tonåren fast inte så farligt, men vi släckte folks julgrans belysning,kastade snö på tåget och på en matkärrings hus :mrgreen: ,lufta cyklar, spann sönder gräset på skolgården med moppen :wink: men aldrig har jag rört ett motor fordon.
Grammse skrev::lol: det var ju ganska oskyldigt mot vad ungarna brukar hitta på men ändå jävligt för den som råkar ut för det.
Jag var ganska busig i tonåren fast inte så farligt, men vi släckte folks julgrans belysning,kastade snö på tåget och på en matkärrings hus :mrgreen: ,lufta cyklar, spann sönder gräset på skolgården med moppen :wink: men aldrig har jag rört ett motor fordon.
vi kan ju starta engamla bustråd :wink:
jag börjar :lol:

mvh/roger
Jovisst sant men jag kom precis på att tänk om man inte kommit ut som man gjorde...

Jag hade nog haft hyffsade problem att komma in i bilen.
Bilen hade ju sett ut som en rullande igloo för när det hände så var det kramsnö och i idag är det 5-6 minus...

Kan ju dra ett hyss som vi gjorde när vi var lite äldre var att vi hade en resturang/café som vi brukade jävlas emot...

Vi var så snälla så vi stapla alla hans ute bänkar alltså såna som är stora med bord och stolar som sitter ihop...
Vi stapla typ 7 på höjden i en pramid... såg ganska kul ut... inte lika kul att ta ner bänkarna...
Ja, det är väl så med yngre, de hittar på sånt som retar gallfeber på nån stackare.

Själv kommer jag ihåg från högstadiet, det var på 3 våningen och tjockt med tösnö på fönsterblecket, jag klappa ihop en stor kaka och skickade ner den på biltaket till en lärarinna, otroligt nog höll rutorna som tur var. Hade aldrig en tanke på att de skulle kunna gå sönder heller. Och när jag precis kastade ut klumpen kom jag att tänka på att kanske det skulle bli en buckla i taket...men då var det ju försent.
Det blev så klart ett jävla liv kan jag säga, och skolans "bad boy" fick skulden, lärarinnan var helt säker på att det var han, och jag lät dom tro det :twisted:, kändes bra att klara sig från en sån dumgrej faktiskt och dessutom var ju skolans bad boy en jubelidiot.

Men jag lärde mig av misstaget, och förhoppningen är väl att alla ska lära sig av dumma misstag. Och det är väl det jag ville komma fram till, att man kan göra hur dumma saker som helst som barn utan att fatta konsekvenserna, tyvärr. Ibland gäller det småsaker, ibland mycket allvarliga saker. Och problemet är väl att som barn kan du inte se framåt, utan bara för stunden. Och vilken korkad idé just då kan se hur bra ut som helst, men när det är gjort är det för sent att inse hur korkat det egentligen var.
Jag kom körandes på en väg med en skolan på en sida och skog på den andra. PANG PANG säger det, jag stampar "plattan i mattan", vänder bilen och kör tillbaka sedan springer jag allt vad jag kan in i skogen. Alla ungjävlar sprang åt olika håll, fick inte tag i någon av dom. Ringde polisen och dom skulle köra några varv för att leta (har vart mycket förstörelse i just det området innan och dom gör att för att få stopp på det).

Det visade sig att dom kastade typ äpplen, stenar och andra grejer dom hittade. Två äpplen träffade S80in. Det hände dagen efter jag hade hämtat den! :???: :-(O) Ditecbehandlig, som inte mår speciellt bra av äpplen när den bara är en dag gammal Plus att äpplen är hårda... :???:
kez_style skrev:Att kasta ölburkar och spilla Öl / Fanta / Cola på bil lacken är heller inte roligt och när man själv tittar på gör saken ännu värre :(
Cola har jag råkat ut för på 850in... Vart tvungen att ta den till jobbet en dag (undviker ju att ha den som bruks pga risker för vandalism) och när jag kommer gåendes ut mot parkering så ser jag att det är nå skumt med lacken.
Kommer fram till bilen som stått ute i steksol hela eftermiddagen så colan hade ju hunnit bränna fast duktigt + att det är ju en grusad parkering så det va en jäkla massa damm i kladdet med :cry:

Som tur är fick jag hjälp en en kopmis som är rekondare att få bort det, men skulle jag av nån anledning lyckas få tag i vederbörande... :evil:

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]