Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
mitza skrev:får två medlemmar gå ihop och ta bilder på sina bilar och sedan tävla med en varsin bild?
Nu har vi pratat ihop oss, ni får ha varandras bilar med på era bidrag. Men ni får inte lämna in ett varsit bidrag som ser snarlikt varandra ut.

Dvs ni bör helst både byta plats och tema inför det andra fotot.

mvh
Anders
av mitza
Okej! Bidrag kommer nästa vecka förhoppningsvis :D

mvh RObert
Användarvisningsbild
av Marlboroman
Brainded skrev:Kul! Trevligt också att någon jag faktiskt känner igen från hemtrakterna har hittat hit! ;) Nåja, sett på gavleracing iaf :lol:
Världen är bra liten ibland =) Det måset va ett tag sen... Har nog inte varit in där sen de bytte forum/hemsida. Huserar normalt sett på "skogen"
Användarvisningsbild
av Mattsvart
Tävlingen går ut på att ta den roligaste och fyndigaste bilden på temat Jul och Volvo.
SÅ en vanlig clean snygg bild på bilen duger inte? :roll:
Får fundera ut något som kan vara roligt annars :lol:

Sen är det ju lite fusk med dom som äger systemkameror som kan få till super snygga bilder utan att behöva redigera :roll:
av S.t.r.a.n.D
Inte alltid systemkamerorna är så mycket bättre. Jag har en Sony Cybershot P-200 eller nått sånt heter den. Den tar mycket bra bilder tycker jag. Inte långt efter min Nikon systemkamera.
Du får mixtra med inställningarna lite så går det att få bra bilder. Att bara köra i autoläge är uteslutet. För att få lite stämning i bilderna så fota i mörker med stativ och lång slutartid, en början iaf. Bara prova sig fram med inställningarna.
Användarvisningsbild
av Mattsvart
RoadKiller skrev:Inte alltid systemkamerorna är så mycket bättre. Jag har en Sony Cybershot P-200 eller nått sånt heter den. Den tar mycket bra bilder tycker jag. Inte långt efter min Nikon systemkamera.
Du får mixtra med inställningarna lite så går det att få bra bilder. Att bara köra i autoläge är uteslutet. För att få lite stämning i bilderna så fota i mörker med stativ och lång slutartid, en början iaf. Bara prova sig fram med inställningarna.
fick låna en systemkamera så ja fick till några stiliga bilder iaf :lol: så får välja ut en och lägga upp nu.
tycker det är lite folk som är med i tävlingen dock :|
Användarvisningsbild
av Funk
Här nere på Västkusten lyckas allt vad snö och liknande hålla sig borta så det är svårt att få till något med stämning i...
Det årliga pepparkaksbaket var ju med förra året, tror jag lägger upp en från detta året också...

/Thomas
P0171

Hej! V50 2,4 2005 Jag har fått felkoden P017[…]

Grå kanske är bättre, bara fä[…]

Är det en volvofälg?

Volvo v60 t3

Hej Idag hände någonting riktigt konsti[…]