Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Roknäs
Syrran har en toyota corolla verso. Vår familj testade den. Den är bredare än en v70 i baksätet. Du får säkert plats med 3 stolar. Vi testade och höll på att köpa en sån. Men det var för dålig komfort och osköna säten för min smak. Men mer praktisk och rymlig liten bil får man leta efter
av 945S
En SUV har ju precis samma layout som en kombi. Enda skillnaden är storleken. Excursion är störst så vitt jag vet. I USA kallas dessa bilar (Excursion, Expedition, Suburban etc) ofta för station wagon. 945 är en compact car. Excursion finns med V10 :-). Den tillverkas dock tyvärr inte längre :-(.
av erc
945S skrev:En SUV har ju precis samma layout som en kombi. Enda skillnaden är storleken. Excursion är störst så vitt jag vet. I USA kallas dessa bilar (Excursion, Expedition, Suburban etc) ofta för station wagon. 945 är en compact car. Excursion finns med V10 :-). Den tillverkas dock tyvärr inte längre :-(.
Nej, de där bestarna kallas Full Size SUV. Station wagon är kombi, oavsett storlek.

En Volvo 940 skulle förmodligen falla under storlekskatergorin Mid-Size.

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]