Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av mr850gle
Help out here, ?:-/ Har i dag hatt service på min gode gamle 850 gle,men da jeg kjørte fra verkstedet viste det seg at jeg fikk opp spørsmål om kode ,har aldrig hatt kode- kort så nå har spillern låst seg i off stilling.Noen der ute som har et tips,tipper det er forskjellige koder der ute til alle disse spillerne!?? ?:-/ Men det er jo en feil verkstedet må rette opp tipper dette er skjedd etter at de har nullstilte servicelampen!?? ??:-/ ,Men kanskje kommer et godt tips av våre gode naboer opp her i løpet av kvelden?? :-)-) Radio,n er en SC-805 :mrgreen:
Senast redigerad av 1 mr850gle, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av ovelindh
dom har lyft av nån pol på batteriet... volvo har koden men om du söker lite på nätet finns det kanske hjälp..
mvh mange
Användarvisningsbild
av mr850gle
Phantom skrev:Volvo kan ta fram koden åt dig, och kostnaden för det kanske serviceverkstaden står för.
:mrgreen: Du har rett i dette,får en sms ann kode på man!! :mrgreen: Thanks
Användarvisningsbild
av mr850gle
:-)-) Da er kode kommet til radio fra sverige og Volvo, og vips radion lyder tipp topp igjen, cd og kasettdeck og!!Må si jeg er imponert over denne radion som har fulgt bilen siden 93!!Volvo kan jobben det er helt klart!! :mrgreen: :-)-)
av *pettson*
mr850gle skrev::-)-) Da er kode kommet til radio fra sverige og Volvo, og vips radion lyder tipp topp igjen, cd og kasettdeck og!!Må si jeg er imponert over denne radion som har fulgt bilen siden 93!!Volvo kan jobben det er helt klart!! :mrgreen: :-)-)
Det är ju Alpine som konstruerat och tillverkat apparaterna så.. :-)-)
Användarvisningsbild
av mr850gle
*pettson* skrev:
mr850gle skrev::-)-) Da er kode kommet til radio fra sverige og Volvo, og vips radion lyder tipp topp igjen, cd og kasettdeck og!!Må si jeg er imponert over denne radion som har fulgt bilen siden 93!!Volvo kan jobben det er helt klart!! :mrgreen: :-)-)
Det är ju Alpine som konstruerat och tillverkat apparaterna så.. :-)-)
:-)-) Ja det sier jo det meste da Alpine er jo ikke akkurat no dårlig merke da,thats for sure!! :mrgreen: Takker pettson :-)-)
Vårda v90 2025

Sådana skador är vanligt förekomma[…]

Optimering

har labbat med boxar förr i tiden och kan s&a[…]

Byte kylare S60 2.4T automat

Hej! Jag och sonen håller på att byta […]

Samma här dessutom dubbelskrock när det […]