Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjompa
Jaha då har ja pillat dit lite mer belysning, OBS. lite mer
Ja hade ju hellre velat ha tre STORA i fronten, men orkar man inte tjaffsa me kärringen så får man sätta dit dom här ist.

Bild
Bild
NOG FAN LYSTE DE IAF
Bild

De va allt för antagligen ett bra tag fram över... Men an vet ju aldrig.
Användarvisningsbild
av bjompa
De är nån billigare variant från Jula, tanten köpte den förra året.
Den lyser faktist bra men de är mest bara framför bilen, men men, känns bättre att ha en från Jula ist för att köpa nått märke som kostar typ 2000 mer.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Såna ljusramper finns på rusta också :wink:

Jag hatar dom där ljusramperna för det är bara skit, det blir klart ljus alldeles framför bilen men det finns ingen längd i ljuset :roll:
Användarvisningsbild
av bjompa
~Kalle~ skrev:Såna ljusramper finns på rusta också :wink:

Jag hatar dom där ljusramperna för det är bara skit, det blir klart ljus alldeles framför bilen men det finns ingen längd i ljuset :roll:
Precis min åsikt... Men ska man ha en trevlig kärring så får man ibland offra sej.. tur man har tröttnat på att köra bil när man väl är ledig från lastbilsåkandet.
Användarvisningsbild
av Nexus

det är inte bara rampens fel utan placeringen :wink: testa sätt 3 st hella 3000 under regskylten :-O)
Jag har en hella ramp(ej monterad) men det duger som komplement till helljuset i stan :P
Användarvisningsbild
av bjompa
Grammse skrev:

det är inte bara rampens fel utan placeringen :wink: testa sätt 3 st hella 3000 under regskylten :-O)
Jag har en hella ramp(ej monterad) men det duger som komplement till helljuset i stan :P
Jo visst är de så att placeringen gör sitt oxå men dom är fan inte bra, dom har ju ingen räckvidd alls, ja har riktat upp mina ganska duktigt den här gången å de hjälpte ju iofs lite, men de känns som att ljuset bara försvinner en bit fram.

Undrar om man skulle pilla dit tre Lightforce i smyg, för när de gäller belysning i vintermörkret så siter då ja i utseéndet.
Användarvisningsbild
av bjompa
Nu jävlar river ja liv i den här gamla tråden igen... Nått har hänt, ja har vart till volvo å handlat...
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 39
Carplay trådlöst?

Denna köpte jag, fungerar utmärk, koppla[…]

Kan du bedöma om du då drar det hjulet […]

Nu så har min höger stora lykta givit u[…]

Jag hade inga nitar på ovansidan faktiskt, d[…]