Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

men där sitter det ju en J*FLA stång i vägen så man precis inte får in handen över eller under ... -.- Är snart nära på att Sätta kniven i dynan för att få ut den där termostaten ..
Är stolen justerbar i höjdled så skicka upp den så högt det går. Enklast att ta den bakifrån, in med ett par fingrar i hålet och pilla ut den.

(och får du konstiga tankar nu så är det dina tankar, jag pratar om termostaten till stolsvärmen.)
MEn det va ju ditt fel att dom konstiga tankarna kom!, annars hade dom säkert kommit när man sitter där med fingrarna halvvägs inne och rotar runt :wink:

Spaken som man justerar höjdled med är av, eller borta, ser att det ska sitta en där men ja har aldrig haft någon, och jag anser det tämligen trångt att byta spak, måste bort med hela stolen ?
MoteX740 skrev: Spaken som man justerar höjdled med är av, eller borta, ser att det ska sitta en där men ja har aldrig haft någon, och jag anser det tämligen trångt att byta spak, måste bort med hela stolen ?
ÄhvafannudåherrejävlarGötteborg Var sitter spaken då. Hittade ingen på min heller. :|
Backljus

https://www.youtube.com/watch?v=I21hGe0BLoM samt […]

Felkod ecm-2520

ja, om det är skit i tanken. Filtret ä[…]

Köpa en tidig XC90?

Bara i fönstershoppingstadiet ännu, men […]

Vatteninträngning i cem är ju tyvär[…]