Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Xc60 ser defenitivt bättre ut 8) lite för fet bak kanske... :wink:
Användarvisningsbild
av Thho
Xc60 är ful redan i orginalutförande och kebabstylingen lyckades göra den ännu fulare.
Användarvisningsbild
av Tomas L
Jag tycker XC60 ser helt OK ut, särskilt om man tar bort de kromade fälgarna. På den översta bilden så har bilen en annan femekrad fälg. Me like.

Q5:ans front ser grotesk ut, men det kan till stor del bero på perspektivet och vilket objektiv fotografen har använt. Man kan ju fråga sig hur en Q5 med den fronten kan ha bättre aerodynamik än en XC60! :) En sak som jag har reagerat över när det gäller både Q5 och XC60 är att bägge ser betydligt bättre ut i verkligheten, särskilt XC60 där Volvo kapitalt har misslyckts med sina marknadsföringsbilder och bilden ser rätt liten och tunn ut.

Här är en annan bild på ABT:s Q5 där den ser lite bättre ut, det är dock en photoshoppad bild så den är inte helt sanningsenlig den heller: [EDIT: såg nu att denna fanns med i Q5-länken ovan, men i mindre format]

http://jalopnik.com/assets/images/galle ... 6278_o.jpg
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Usch usch vad illa det ser ut, här har man tagit stridsvagnslooken med oändliga plåstsidor och obefintliga rutor högst upp ala små skottgluggar till sitt maximum.

Mycke jämförelser o tråden mellan bilar som inte finns också, osäkert om de någonsin kommer finnas, Ingen av bilarna finns ju "direct shift" lådor vare sig volvo eller audi med de motorer ni pratar om. Och det är ju inte ens säker att nya D5an kommer att komma med AWD heller.
Användarvisningsbild
av Tomas L
VolvoB20 skrev: Mycke jämförelser o tråden mellan bilar som inte finns också, osäkert om de någonsin kommer finnas, Ingen av bilarna finns ju "direct shift" lådor vare sig volvo eller audi med de motorer ni pratar om. Och det är ju inte ens säker att nya D5an kommer att komma med AWD heller.
Q5 med 2.0TDI och 170 hk går numera att konfigurera med s-tronic. S-tronic kommer till nya A4 Avant inom kort.

http://www.audi.co.uk/audi/uk/en2/about ... ND_Q5.html

Det vore illa för Volvo om Power-shift inte blir tillgänglig i 60- och 70-serien. Enligt en säljare så kommer den nya D5:an med AWD i både XC60 och XC70 v.20.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 63

Jag har för mig att du kan köpa den fr&a[…]

Enklaste är förmodligen att ringa till s[…]

Nyckeln går ej i tändningslåset

Jag kan inte få in mer än ca 1 cm av ny[…]

@batmac ,Pannlampa på(?) Ja det börjar[…]