I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

Ja som topic lyder, så har nu autotech kommit med ett nytt steg till c30/s40N/v50...Vet ej när dom kommer börja sälja det, och vet ej priset på det...

Det enda jag vet är att det är sjukt! stor skillnad mellan deras steg 4 och detta steget.

Anledningen till att jag vet detta är att jag fick hem bilen i förrgår från autotech, och den går ruskigt bra nu!

och det kommer bli mer effekt!, siktar på iaf 400 hk i min v50 t5 :D

Det är en GT3071R som sitter i nu och ett nytt grenrör, så det kommer inte (förhoppningsvis) synad på nästa besiktning :lol:

dra av 12 % av hk och nm så får ni ut vad den har på hjulen..det räcker gott och väl :-)-)
Travolta skrev:
v50t5sport skrev: och vet ej priset på det...
Inte så noga eller? ;)

Låter som du fått en trevlig bil, fixa en lite film och lägg upp.
haha nä precis, det var iaf värt vartenda öre!!! (tycker jag) :D

ja du e inte den första precis osm vill ha en liten film på det...Grejjen e den bara att vinterdäcken sitter på (dubbade) och så har det regnat den senaste veckan, så jag vette fan om bilen gör rätt för sig riktigt...men självklart ska jag testa att filma så fort det skulle finnas några små torra fläckar på vägarna! =)
v50t5sport skrev:
Travolta skrev:
v50t5sport skrev: och vet ej priset på det...
Inte så noga eller? ;)

Låter som du fått en trevlig bil, fixa en lite film och lägg upp.
haha nä precis, det var iaf värt vartenda öre!!! (tycker jag) :D

ja du e inte den första precis osm vill ha en liten film på det...Grejjen e den bara att vinterdäcken sitter på (dubbade) och så har det regnat den senaste veckan, så jag vette fan om bilen gör rätt för sig riktigt...men självklart ska jag testa att filma så fort det skulle finnas några små torra fläckar på vägarna! =)
Framljulsdrift, 360hk och dubbdäck, nej då gör den nog inte rätt för sig :) Spara dubben och se fram emot våren och sommardäcken!

Kort version, vi har tappat våran 2:a nyckel[…]

Vad har du för felkod? Vem har gjort jobbet,[…]

Jag kan inte hjälpa dig i frågan om SIM[…]

XC60 MY27

Är det någon som vet OM / när Vol[…]