Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ER
ateist75 skrev:
CarMan skrev:Var nånstans står det att den passar ihopp med volvos stereoepperater?
Ingenstans vad jag vet???

Jag menar att det är en bra MP3 spelare och att det är synd att en "lyxbil" som volvo V70N inte har en AUX ingång så jag kan använda den :D
Med HU-603 så kan man ju använda kassett-adapter :wink: om man vill använda alternativa metoder jmfr jukebox och Ipod adaptern.
Användarvisningsbild
av CarMan
ateist75 skrev:
CarMan skrev:Var nånstans står det att den passar ihopp med volvos stereoepperater?

Jag menar att det är en bra MP3 spelare och att det är synd att en "lyxbil" som volvo V70N inte har en AUX ingång så jag kan använda den :D
Med andra ord är det inte att alternatin till volvos finna mp3 spelare.
Användarvisningsbild
av ateist75
ER skrev:
ateist75 skrev:

Med HU-603 så kan man ju använda kassett-adapter :wink: om man vill använda alternativa metoder jmfr jukebox och Ipod adaptern.
Jo precis, men det största problemet med det är inte ljud kvalité (kan var helt ok). Det är att men inte vill ha en sladd hängande över mitt konsolen.
Användarvisningsbild
av elmuppo
Själv kör jag med Volvos DigitalJukebox. Grymt nöjd!
Otroligt bra ljud och den klarar en massa format förutom MP3.
Kan starkt rek. den!

Nu finns ju IPOD adaptern men den klarar ju inte av mer än 10 playlists.

//Branx
Användarvisningsbild
av ufriman
Var hos BRL i Askim och frågade om den kunde kopplas in i orginalstereon på en personbil : BRL: inga problem bara det inte är en volvo från 02 och framåt det säger väl allt ? Använd orginalprylar...
AC & kylfläkt

Det har jag inte ens reflekterat över, tä[…]

Tackar för tipsen! Det blidde en iCarsoft CR[…]

Där ska bara vara ett dimbakljus så n&a[…]

Lambdalampan lyser

Så koden du får verkar ju i kombinatio[…]