Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Rookkeer skrev:Varför inte blästra och pulverlacka plåthjulena, blir kalas och bukar kosta lite fika börd typ om det är en skjysst pulververksta.

Blästringen kan jag inte uttala mig om

/Rookkeer
Njae. Känns ändå som att det kommer kosta en del. Först ska ju däcken av, (kostar väl några hudra på en däckfirma). Sen hitta någon som kan blästra de.. Lär ju kosta. Hitta en billig pulverlackare (inte heller lätt då jag inte har såna kontakter) och till sist ska däcken på igen.

Fast det är klart Grammse erbjöd ju sig blästra mina kylarfästen så han kanske kan tänka sig blästra mina plåtfälgar också. :wink:
Användarvisningsbild
av Rookkeer
Tomas88 skrev:
Rookkeer skrev:Varför inte blästra och pulverlacka plåthjulena, blir kalas och bukar kosta lite fika börd typ om det är en skjysst pulververksta.

Blästringen kan jag inte uttala mig om

/Rookkeer
Njae. Känns ändå som att det kommer kosta en del. Först ska ju däcken av, (kostar väl några hudra på en däckfirma). Sen hitta någon som kan blästra de.. Lär ju kosta. Hitta en billig pulverlackare (inte heller lätt då jag inte har såna kontakter) och till sist ska däcken på igen.

Fast det är klart Grammse erbjöd ju sig blästra mina kylarfästen så han kanske kan tänka sig blästra mina plåtfälgar också. :wink:
okej om grammse blästrar dom så kollar jag efter ett bra pris på pulverlacken, vi bor ju i samma stad
Användarvisningsbild
av Nexus
Det är LITE svårara smyga in 4 fälgar på jobbet mot små kylarfästen ska du veta Tomas ;-//
Men inget är omöjligt till rätt summa :wink:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
bjompa skrev:Är de en Fiat på bilden??
Men herregud :shock: Du måste väl se att det är Braindeds SAAB 9000?

/Kalle
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 137
Hjälp! Vad har hänt?

Har en v70 classic d3 automat fwd 2016 som gå[…]

Flexifuel, etanol - bensin

Ja, idén om att köra på lokalpr[…]