Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Sätt in xenon så blir det nog bra :mrgreen: :wink:
Nej bara skojar. Inte värt att din tråd förstörs av en xenondebatt till.
Användarvisningsbild
av Tomas88
TheBree skrev:Så du menar att min är förstörd då?! Ja de är den nog.... :(
Äh. Om det inte gör dig nåt så är det väl ok. Men diskussionen handlade ju i slutändan inte så mycket om din bil. Men om du vill så kan nog en Moderator rensa lite. Skicka ett PM till nån så fixar de nog det.
Användarvisningsbild
av Brainy
Så har extraljusen betalat av sig!

Satt och sa till sambon, ser du va bra man ser ut på åkrarna nu med extraljusen? (hon är kanske inte så förtjust i utseendet med dem på) Oppps vad är det där? *Grisnit* -> Jag hade minst sagt fått fram vad jag ville ha sagt :)

Nu var det bara en räv som sprang upp framför mig men det lär alla gången räcka för både obehag och skador i fronten.

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ja det är härligt med ett bra lyse på bilen.
Jo en räv kan nog skapa ganska stora reperationskostnader och man klipper men med bra fart. Bra att du såg den i alla fall.
Användarvisningsbild
av TheBree
Tomas88 skrev:Ja det är härligt med ett bra lyse på bilen.
Jo en räv kan nog skapa ganska stora reperationskostnader och man klipper men med bra fart. Bra att du såg den i alla fall.
Hade en på jobbet som körde på en räv med sin 9-3a på 25an mot Halmstad. Han fick byta ut istortsätt hela fronten och kylaren. Så tacka högre makter...eller din reaktionsförmåga!
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 78

Jag har en 740 GLT 16V 88B. Denna modell är e[…]

Har för mig jag har: https://www.oljemagasin[…]

D4 VEA dricker olja

Inget som behövs, det hade bara varit bra att[…]

240 b230f lh 2.4 impulsgivarsignal